Terug

problemen met vergoeding na fraude

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. W.

Naar: Argenta Bank

12/04/2022

Beste, Hierbij wil ik alsnog verzoeken om ons dossier niet zomaar te sluiten omdat ik ervan overtuigd ben hierin geen schuld te treffen.Uw klantennummer en fraudenummer zijn valselijk gebruikt om ons angst aan te jagen waardoor we geld overschreven hebben naar uw zogezegde Argenta veiligheidsrekening,Uw sms-dienst waarop we al legitieme berichten hebben gekregen van Argenta is ook gebruikt om te codes te geven omdat we via de app te lezen kregen dat we onze identiteit moesten verifiëren.De redenen die u aanhaalt om ons spaargeld niet te vergoeden, zijn om bovenstaande redenen niet geldig omdat we steeds hebben gehandeld met het geloof dat we met uw bank aan het handelen waren.U verwittigt nu alle klanten om jullie eigen telefoonverkeer niet te vertrouwen maar dat gebeurt nu. Dat was niet op het moment dat wij slachtoffer waren en dus in het ongewisse verkeerden.Met aandrang verzoek ik om ons geld alsnog terug te storten,Groeten,Wegge Jessy


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform