Beste, Hierbij wil ik alsnog verzoeken om ons dossier niet zomaar te sluiten omdat ik ervan overtuigd ben hierin geen schuld te treffen.Uw klantennummer en fraudenummer zijn valselijk gebruikt om ons angst aan te jagen waardoor we geld overschreven hebben naar uw zogezegde Argenta veiligheidsrekening,Uw sms-dienst waarop we al legitieme berichten hebben gekregen van Argenta is ook gebruikt om te codes te geven omdat we via de app te lezen kregen dat we onze identiteit moesten verifiëren.De redenen die u aanhaalt om ons spaargeld niet te vergoeden, zijn om bovenstaande redenen niet geldig omdat we steeds hebben gehandeld met het geloof dat we met uw bank aan het handelen waren.U verwittigt nu alle klanten om jullie eigen telefoonverkeer niet te vertrouwen maar dat gebeurt nu. Dat was niet op het moment dat wij slachtoffer waren en dus in het ongewisse verkeerden.Met aandrang verzoek ik om ons geld alsnog terug te storten,Groeten,Wegge Jessy