Terug

Problemen met vereffening rekingen Deutsche Bank

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. V.

Naar: Deutsche Bank

03/06/2019

Beste, op 16/04/2019 heb ik de vereffening aangevraagd van mijn DB zichtrekening BE06613664944122 en E-Fidelity account BE17613664944021. Voor het storten van de saldos op mijn nieuwe zichtrekening BE11973364595348 moest ik persoonlijk naar een DB loket gaan. Daar werd me verzekerd dat de intresten en getrouwheidspremie tijdens de maand mei zouden uitbetaald worden. Tot heden heb ik nog niets ontvangen??


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform