Terug

Problemen met verdeler en plaatsing

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. P.

Naar: WINSOL

23/07/2020

Beste,In april 2020 gingen wij een contract aan met Winsol om een muggen-schuifdeur + een zonnewering te plaatsen. Ze beloofden ons binnen de 5w alles te plaatsen en in orde te brengen.In het begin ging alle communicatie zeer vlot maar toen we een datum voor de plaatsing vroegen kwam het tot een stop van mailing en antwoorden. Na lang proberen kregen we eindelijk een datum van plaatsing. Men vertelde ons dus dat ze op 12 Juni alles gingen plaatsen. Hiervoor nam ik speciaal een dag verlof voor. Wat bleek dat de zonnewering verkeerd was gemaakt en daardoor niet geplaatst kon worden. De werknemers waren hier 2u aanwezig voor het muggenraam en zijn dan vertrokken, terwijl alles 1 dag ging duren. Na de verkeerde plaatsing namen we opnieuw contact op met onze vertegenwoordiger Frederiek Gouweloose, hij ging ons op de hoogte houden vanaf 12 juni.1 maand later 16 juli hadden we nog steeds niets gehoord, toen hebben we een email gestuurd en gebeld. Hij wist ons enkel te zeggen dat hij het ging navragen en ons terug zou contacteren. Nu vandaag 23/07/20 hebben we nog steeds geen contact gehad en probeer ik via Winsol een antwoord te krijgen. Ondertussen zijn we eind juli hebben we nog geen zonnewering en is onze keuken een sauna van boven de 30°C. We wouden dit in juni in orde hebben en we zijn begin augustus. Er komen geen tegemoetkomingen van het bedrijf of correcte informatie. We betaalden in totaal al een 2379euro en dit voor enkel een muggenraam die al geplaatst is? Ik hoop dat iedereen begrijpt dat dit totaal niet eerlijk is en niet correct verlopen is. Met vriendelijke groetenPieters Jeroen

Berichten (2)

WINSOL

Naar: J. P.

11/08/2020

Beste,We zijn net terug uit bouwverlof vandaar dat we nog niet hebben geantwoord op uw klacht, waarvoor onze excuses.Het materiaal werd zonet afgewerkt in onze fabriek. Van zodra het materiaal geleverd is in Knokke, zal u gecontacteerd worden door mijn collega van de planning. We zullen een extra effort doen om zo snel mogelijk alles af te werken. De hoge temperaturen zorgen bijkomend voor extra ongemak.Ik contacteer u deze week met betrekking tot uw dossier.Vriendelijke groeten,Klantendienst WinsolMet vriendelijke groeten, Cordialement, Kind regardsAn Katrien DejaeghereCustomer Service ManagerT: +32 51 33 18 42 - M: +32 493 22 10 12E-mail: ankatrien.dejaeghere@winsol.euRoeselaarsestraat 542 - 8870 Izegem - Belgie/BelgiqueWebsite -Disclaimer

WINSOL

Naar: J. P.

14/08/2020

Beste meneer Pieters, mevrouw Casier,We proberen u reeds verschillende malen telefonisch te bereiken maar zonder resultaat. Wanneer kunnen we u het beste contacteren?Vriendelijke groeten,Klantendienst WinsolMet vriendelijke groeten, Cordialement, Kind regardsAn Katrien DejaeghereCustomer Service ManagerT: +32 51 33 18 42 - M: +32 493 22 10 12E-mail: ankatrien.dejaeghere@winsol.euRoeselaarsestraat 542 - 8870 Izegem - Belgie/BelgiqueWebsite -Disclaimer


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform