Sinds eind maart ondervind ik al storingen op de verbinding (zowel internet, telefoon als tv). De storingen variëren van schokkerige beelden, geen telefoon, geen internet (bijgevolg geen wifi), geen TV tot helemaal niets meer. Dit voor langere periodes. Daarom nam ik contact op met de klantendienst van Scarlett.Waarop er de eerste zaterdag van de paasvakantie een technieker langskwam. Die enkel kon vast stellen dat er idd een storing was. En dat er iemand anders zou moeten komen om jet probleem op te lossen. Zo ook de 2 volgende techniekers, zij konden enkel vaststellen! Er moest dus nog steeds een andere collega van Proximus zelf komen om het probleem op te lossen.Na nog maar eens bellen naar de klantendienst kwam er dan uiteindelijk een technieker (2 deze keer) langs die zich bezig hield met de draden onder de grond. Die konden ook niets doen en er moest nog iemand anders komen. Want het was zeker onder de grond en niet in mijn huis (alsof ik dat zelf nog noets wist maar allez). Zogezegd zogedaan er kwam nog een technieker langs die het zogezegd had opgelost. Helaas was niks minder waar. Dus nog maar eens gebeld naar de klantendienst. Toen zou het opeens aan mijn modem liggen, daar het nog een oud model was. Dus volgende technieker kwam voor de vervanging van de 'oude' modem. Conclusie probleem nog altijd niet opgelost dus terug opgebeld. Er zou opnieuw een technieker langskomen om het nodige te doen en het probleem hopelijk definitief op te lossen. Duurde maar liefst meer dan 2 weken voor er effectief bevestiging kwam van Scarlett dat de technieker zou langskomen. Zo kwamen er afgelopen vrijdag 8 juni opnieuw 2 techniekers van proximus langs die de hele namiddag gewerkt hebben aan mijn 'verbinding'. Die ook claimden dat de verbinding nu echt gemaakt was. En toen ze hier waren leek dit ook even zo de TV speelde zonder schokken, de wifi ging en ook de telefoon. En als het nu niet opgelost zou zijn er waarschijnlijk niets anders op zou zitten dan om te veranderen van provider. Waarom ook niet!!!! Ik ben bij Scarlett aangesloten om dat ik tevreden ben met het beperkte aanbod en de lagere prijs die daar aan gekoppeld wordt. Zullen zij de aansluitingskosten en de meerprijs bij een ander betalen?Helaas waren ze bij wijze van spreken nog de straat niet uit en was alles al terug van dat. Geen wifi, schokkend beeld, .....Gedurende het weekend was er zelfs helemaal NIKS. Dus voor de zoveelste keer contact opgenomen met Scarlett en er zou nu donderdag terug een technieker langskomen om het probleem op te lossen. Ondertussen hebben de buren hetzelfde probleem, logischer wijs ook klant bij Scarlett. Ik hoop voor hen dat zij niet zoals ik steeds van het kastje naar de muur zullen worden gestuurd. In elk geval zullen we onze krachten/klachten bundelen.En voor wie meegeteld heeft zal dit dan al technieker 9 zijn. In een tijdspanne van bijna 3 maanden en nog steeds geen oplossing.