Beste,ik heb vandaag melding gemaakt van slechtwerkende tot niet werkende GSM verbinding met de mast.Niet enkel ik heb hier melding van gemaakt.Zo zijn er nog buurtbewoners die al gemeld hebben dat ze amper tot geen WI-FI hebben.Staat de WI-FI uit, dan zou je moeten overschakelen op de mobiele data en zou je toch alles moeten kunnen op je gsm = mail, google, FB, rekening nakijken/betalen/...Dat kun ik dus niet.Zo ook mijn man niet en een hoop van onze buurtbewoners ook niet.De medewerker aan de lijn zei me dat ze mij ging ontkoppelen van de mast.Mijn gsm zou dan uitvallen en pas na 15 minuten mocht ik het toestel weer opstarten.We zijn nu een uur verder.Gsm is nog steeds in dienst en heb nog steeds amper tot geen WI-FI blokjes.WI-FI uit en ik kan niet op internet, mail, ....Er is ook geopperd dat het wel eens aan de mast kan liggen, maar dan krijgen velen te horen: neen, het ligt aan uw toestel.HEEL RAAR DAT ZO VEEL MENSEN HUN TOESTEL NIET WERKT DAN...Daar ik en anderen hier al melding van gemaakt hebben de voorbije dagen, maar we het gevoel hebben dat we afgewimpeld worden, benader ik u langs deze weg.We betalen voor een dienst die 100% moet werken en dat is nu niet zo.* Graag een snelle oplossing en een schadevergoeding naar de klanten toe in deze wijk, want we betalen voor iets dat niet optimaal werkt. Deze schadevergoeding loopt vanaf het begin van het probleem tot het opgelost is. Een bedrag van 7.5 euro per dag lijkt me wel redelijk. Ja, dan moeten jullie mij elke maand een bedrag terug storten, maar eerlijk is eerlijk. Nu verdienen jullie veel geld en wij betalen voor iets dat we niet hebben.* Het moet wel via deze weg, want ik ben afgewimpeld aan de telefoon en via mail zijn jullie niet bereikbaar...Jullie diensten laten al maanden te wensen over.- Niet bereikbaar via mail- Via what's App is het vaak meer dan 24u wachten op een reactie.- Bellen: vaak hang je meer dan 15 minuten in wacht en wordt de verbinding ook nog verbroken.Ik betaal 110 euro per maand voor niet goed werkende diensten en personeel dat amper tot niet bereikbaar is/bekwaam is.Dat begint ferm tegen te steken...Geen idee wat er mis is gelopen de voorbije jaren, maar VOOR de crisis hadden jullie wel een goede dienstverlening, bekwaam personeel, diensten die optimaal werkten.Los al die zaken nu eens op en zorg terug voor een deftige dienstverlening en optimale werking van jullie diensten.