Beste, Ik heb samen met mijn vrouw een huis gekocht in November. Bij deze wouden we graag de ruiten vervangen mits deze heel verouderd waren. Mijn vrouw is deze offerte laten gaan aanmaken bij het bedrijf 'Kwadro' en “Belisol” maar de eindbeslissing was toch bij ‘Kwadro” (Dit was op 11/12/2019). Hier was een offerte mondeling gemaakt voor de plaasting en afwerking van de ramen en deur. Deze werd op papier gezet op 11/12/2019 in de showroom van “Kwadro’ te Dilbeek. Na heel de Corona toestand zijn ze deze komen plaatsen. Hierbij zijn echter taferelen gezien die nog niemand als aannemer had gezien! Tijdens de plaatsing was onze aannemer in ons huis aan het werken en viel op dat dit echt niet de manier van werking was zoals hij gewoon was. Verschillende ‘afwijkingen’ waren te zien na de plaatsing: - Afmetingen die niet juist waren- De gewenste installatie niet juist- Schroeven in de muur gestoken (muren waren al reeds gepleisterd en afgewerkt) - 2 Ruiten die open moesten gaan waren gesloten ruiten- .......Hiervoor hebben we dan het bedrijf een klacht gestuurd per mail omdat we hier niet mee akkoord waren! Het bedrijf in Dilbeek stuurde ons zonder enige uitleg door naar het hoofdkantoor en lieten ons meteen weten dat zei hier niets konden aan doen. Een week later (na aandringen en bellen) werd er uiteindelijk een afspraak gemaakt om bij ons langs te komen om na te kijken wat er juist gebeurd was (dit was de werfverantwoordelijke die langs kwam). Mondeling liet hij weten dat er effectief dingen niet juist waren en hij navraag ging doen in het bedrijf. Uiteindelijk kregen we een mail terug dat ze hier geen problemen in vonden qua plaatsing! Of dit nog niet genoeg was, had de firma in de offerte laten beschrijven dat er 'eventueel' afwerking ging voorzien worden en mijn vrouw (die niets van ramen kent) heeft dit moeten ondertekenen.Nu krijgen we dus het bericht dat als we 1700€ bij opleggen (bovenop de vaste prijs), ze de afwerkingen gingen komen doen in profielen, als compensatie voor de problemen die we hebben gehad.Wij hebben hier een mail op geantwoord dat we dit nog wouden laten uitvoeren, mits onze vensters gewoon erin zijn geplaatst zonder afsluiting en we naar ons gevoel dus geen keuze hebben. Als kers op de taart kregen we dit weekend telefoon voor de afwerking, met als melding dat er niet gesproken was over afwerkingen met profielen, maar gewoon pleister ging gezet worden. Ik kan met zekerheid zeggen, dat dit geen 3jaar zal houden mits het niveauverschil in onze buiten muren (door de plaasting en slechte afmetingen!). komt er nog eens bij dat ze hier niet op papier willen zetten dat ik hiervoor ook de garantie zal hebben van 10jaar zoals de ramen. Mijn enige uitweg die ik nog zie is om met jullie te bekijken wat hieraan te doen valt want wij voelen ons puur opgelicht door deze firma en hebben hierdoor al een financiele schade geleden doordat we alles terug hebben moeten laten herstellen aan de binnenzijde. Alvast bedankt ,