BesteIk heb een full omnium autoverzekering bij Yuzzu (het vroegere Touring), ik betaal dus een redelijk bedrag om zonder zorgen de baan op te kunnen. Op 7 oktober had ik problemen met mijn wagen en wilde ik gebruik maken van takeldienst + vervangwagen. Ik heb hiervoor Yuzzu gebeld.De problemen die ik heb ervaren en mij hopen stress bezorgde:1. Meermaals werden mijn telefoontjes ingehaakt. 2. Na eindelijk iemand te pakken te kunnen krijgen, wordt een takelwagen geregeld + vervangwagen. Dit kon 1u duren. 3. In totaal hebben wij 2,5u gewacht en hebben we nooit een takeldienst gezien. We hebben wel een SMS ontvangen na 1u wachten dat deze opweg was. Daarna radiostilte.4. Ik heb zelf Yuzzu moeten bellen om te horen wat de status is. Aan de telefoon werd mij verteld dat deze oproep geweigerd is geweest. Ik heb mijn coördinaten moeten doorgeven maar deze werden niet gevonden. Dus werd mij verteld om de politie te bellen, zodat zij dit kunnen oplossen. 5. Nadat ik de politie had gebeld (waar ik trouwens te horen kreeg dat dit echt niet de manier van werken is), heb ik opnieuw naar Yuzzu gebeld. Daar vertelde de dame aan de telefoon mij dat de oproep van de takeldienst geweigerd is aangezien ik op de verkeerswisselaar stond om de E40 op te rijden en ze daar niet mogen takelen. Daarna werd mij verteld dat de coördinaten die ik eerder had doorgegeven, perfect traceerbaar zijn. En dat ik niet naar de politie moest bellen aangezien ik de factuur zal voorgeschoteld krijgen. 6. Uiteindelijk heb ik de takeldienst mogen betalen (t.w.v. 590,86 EUR). Ik heb hiervoor een klachtmail opgesteld, aangezien ik op dit moment 115 EUR per maand betaal voor een autoverzekering & bijstand (+ vervangwagen) en dit terugbetaald wil zien. De vervangwagen is zogezegd geregeld, maar ook hier heb ik op vandaag nog niets gehoord.Daarnaast heb ik ook dit jaar mijn groene kaart niet ontvangen. Noch elektronisch, noch op papier.Met vriendelijke groeten