Terug

Problemen met uitschrijven van misleidende vip lidmaatschap

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

D. V.

Naar: Fabletics

15/04/2020

Beste,-Onlangs bestelde ik met bestelnr.830837100 goederen bij Fabletics. Voor deze bestelling sloot ik mij onbewust als vip account aan. Hierin werd ik misleid door vele algemene en specifieke voorwaarden tal van teksten, akkoorden die ik diende aan te duiden om simpelweg 1 bestelling te kunnen plaatsen.-Na ontvangst van de goederen bleek een bijkomend bedrag ten bedrage van 49,95 Euro van Paypal account gehaald te zijn door Fabletics. Blijkt het bedrag te zijn voor een vip lidmaatschap. -Uitschrijven van vip lidmaatschap kan enkel telefonisch. Uw consumentendienst gaf mij het tel.nr voor Belgie 078482040. Op 15 april belde ik de dienst tot 2x toe telkens met een wachttijd van +/- 12min. Na lange periode in wachttijd wordt telkens de verbinding verbroken. Er is geen mogelijkheid om snel de lidmaatschap af te breken. ``-Elke maand dat de lidmaatschap niet wordt geannuleerd, zijn er bijkomende kosten.Gelieve dringend iets te veranderen aan de bereikbaarheid van de telefonische operator en/of nog beter een on-line mogelijkheid te voorzien voor het annuleren van zulke misleidende VIP lidmaatschappen.Hartelijk dank bij voorbaatDaphne Van Espen

Berichten (1)

Fabletics

Naar: D. V.

15/04/2020

Bedankt voor je e-mail! Eén van onze Fabletics consultanten zal zo snel mogelijk contact met je opnemen. In drukke periodes kan dit ongeveer 5 dagen duren. Als dit een fashion noodgeval is, neem dan contact met ons op via: 085 888 01 69 van maandag tot en met vrijdag van 08:00 tot 20:00 uur en in het weekend van 10:00 to 18:00 uur. Neem anders ook een kijkje op onze FAQ pagina: www.fabletics.nl/help/faq. Jouw Fabletics klantenservice team kennisgeving Het is mogelijk dat we uw persoonlijke gegevens moeten verzamelen en gebruiken om u te helpen of om contact met u op te nemen. Alle persoonlijke gegevens die u met ons deelt, worden behandeld in overeenstemming met onze kennisgeving. Als u niet akkoord gaat met de verklaring, neemt u dan telefonisch contact met ons op.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform