Terug

Problemen met uitbetaling

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

N. J.

Naar: Solidaris Mutualiteit

12/11/2022

Beste Al de derde maand op rij zijn er problemen met mijn uitbetaling van mijn ziekte. Ondertussen ben ik ook bevallen op 15.10.2022(3 dagen voor uitgerekende datum). De vermoedelijke bevallingsdatum werd reeds doorgegeven al ik 12 weken zwanger was. Dus alle info werd ruim op tijd bezorgt en toch ben ik voor de uitbetaling van oktober al reeds 3 weken aan het bellen en komt het dossier en uitbetaling komen maar niet in orde. Met een vriend in schuldbemiddeling en een pasgeborene in huis is het geld op en moet ik vrienden en familie vragen voor geld om te overleven, ook mijn deel van de huur en andere vaste kosten kan ik niet betalen. Graag wil ik dat mijn dossier binnen de 2 werkdagen wordt behandeld en dat het geld gestort wordt. Ook een financiële vergoeding voor de ongemakken en herinneringskosten zou op zijn plaats zijn. Alvast bedankt om het nodige te doen.

Berichten (3)

Solidaris Mutualiteit

Naar: N. J.

14/11/2022

Geachte mevrouw,Geachte heer,Bedankt voor uw e-mail.We behandelen uw vraag zo snel mogelijk.Indien nodig zullen wij u telefonisch, schriftelijk of per e-mail contacteren.TIP: Kent u onze digitale mogelijkheden al' Nog geen lid van onze mutaliteit? Klik hier om u in te schrijven. Raadpleeg uw dossier en de status van uw ingediende vraag, en volg terugbetalingen zelf op via uw online loket e-Mut (online of in de app), onder Mijn aanvragen opvolgen. Stel uw volgende vragen via ons contactformulier. Selecteer het thema waaronder uw vraag valt en stel ze meteen aan de juiste dienst binnen uw ziekenfonds. De openingsuren van onze kantoren kan u vinden via onze kantorenzoeker. Maak hier online een afspraak in één van onze kantoren. Geef uw arbeidsongeschiktheid hier eenvoudig aan. De betaalkalender van uw vervangingsinkomen (uitkering) vindt u hier. Bestel gemakkelijk zelf nieuwe roze vignetten en enveloppen via uw online loket e-Mut (online of in de app), in de rubriek Documenten aanvragen. Deze krijgt u vervolgens via de post. Op reis? Vraag uw Europese ziekteverzekeringskaart of reisdocumenten aan via uw online loket e-Mut (online of in de app). Zorg aan huis nodig? Onek onze thuiszorggids voor jong en oud hier.Met vriendelijke groetenSolidaris BrabantChère Madame,Cher Monsieur,Merci pour votre e-mail.Nous traiterons votre demande dans les meilleurs délais.Si nécessaire, nous vous contacterons par téléphone, par écrit ou par courrier électronique.CONSEIL Connaissez-vous déjà nos possibilités numériques ? Pas encore membre de notre mutualité? Cliquez ici pour vous inscrire. Consultez votre dossier ou le statut de votre question soumise et suivez vous-même les remboursements via votre e-Mut en ligne (en ligne ou dans l'application), dans la rubrique Suivre mes demandes. Posez vos prochaines questions via notre formulaire de contact. Sélectionnez le sujet dont relève votre question et adressez-la immédiatement au service compétent de votre mutualité. Trouvez les heures d'ouverture de nos agences via notre localisateur d'agences. Prenez rendez-vous en ligne dans l'une de nos agences. Déclarez votre incapacité de travail ici. Vous trouverez ici le calendrier de vos revenus de remplacement (allocations). Commandez vous-même facilement de nouvelles vignettes roses et enveloppes via votre e-Mut (en ligne ou dans l'application) dans la rubrique Demande de documents. Vous les recevrez par la poste. En voyage ? Demandez votre carte européenne d'assurance maladie ou vos documents de voyage via votre e-Mut en ligne (en ligne ou dans l'application). Besoin de soins à domicile ? Découvrez ici notre guide des soins à domicile pour tous les âges.Cordialement,Solidaris Brabant

N. J.

Naar: Solidaris Mutualiteit

01/12/2022

Beste Tot om de dag van vandaag heb ik iedere week al minstens 2 keer gebeld en nog steeds is mijn dossier niet in orde. Ik zal morgen contact opnemen met de advocaten van Testaankoop om te zien wat ik allemaal kan ondernemen tegen jullie en als het nodig is haal ik de pers er ook bij. Ik ben steeds vriendelijk gebleven aan de telefoon en heb respect voor een werkachterstand, maar dit gaat me toch te ver en zeker gezien jullie afweten van de moeilijke financiële situatie waarin mijn gezin verkeerd. Mvg Nathalie J.

Solidaris Mutualiteit

Naar: N. J.

02/12/2022

Geachte mevrouw,Geachte heer,Bedankt voor uw e-mail.We behandelen uw vraag zo snel mogelijk.Indien nodig zullen wij u telefonisch, schriftelijk of per e-mail contacteren.TIP: Kent u onze digitale mogelijkheden al' Nog geen lid van onze mutaliteit? Klik hier om u in te schrijven. Raadpleeg uw dossier en de status van uw ingediende vraag, en volg terugbetalingen zelf op via uw online loket e-Mut (online of in de app), onder Mijn aanvragen opvolgen. Stel uw volgende vragen via ons contactformulier. Selecteer het thema waaronder uw vraag valt en stel ze meteen aan de juiste dienst binnen uw ziekenfonds. De openingsuren van onze kantoren kan u vinden via onze kantorenzoeker. Maak hier online een afspraak in één van onze kantoren. Geef uw arbeidsongeschiktheid hier eenvoudig aan. De betaalkalender van uw vervangingsinkomen (uitkering) vindt u hier. Bestel gemakkelijk zelf nieuwe roze vignetten en enveloppen via uw online loket e-Mut (online of in de app), in de rubriek Documenten aanvragen. Deze krijgt u vervolgens via de post. Op reis? Vraag uw Europese ziekteverzekeringskaart of reisdocumenten aan via uw online loket e-Mut (online of in de app). Zorg aan huis nodig? Onek onze thuiszorggids voor jong en oud hier.Met vriendelijke groetenSolidaris BrabantChère Madame,Cher Monsieur,Merci pour votre e-mail.Nous traiterons votre demande dans les meilleurs délais.Si nécessaire, nous vous contacterons par téléphone, par écrit ou par courrier électronique.CONSEIL Connaissez-vous déjà nos possibilités numériques ? Pas encore membre de notre mutualité? Cliquez ici pour vous inscrire. Consultez votre dossier ou le statut de votre question soumise et suivez vous-même les remboursements via votre e-Mut en ligne (en ligne ou dans l'application), dans la rubrique Suivre mes demandes. Posez vos prochaines questions via notre formulaire de contact. Sélectionnez le sujet dont relève votre question et adressez-la immédiatement au service compétent de votre mutualité. Trouvez les heures d'ouverture de nos agences via notre localisateur d'agences. Prenez rendez-vous en ligne dans l'une de nos agences. Déclarez votre incapacité de travail ici. Vous trouverez ici le calendrier de vos revenus de remplacement (allocations). Commandez vous-même facilement de nouvelles vignettes roses et enveloppes via votre e-Mut (en ligne ou dans l'application) dans la rubrique Demande de documents. Vous les recevrez par la poste. En voyage ? Demandez votre carte européenne d'assurance maladie ou vos documents de voyage via votre e-Mut en ligne (en ligne ou dans l'application). Besoin de soins à domicile ? Découvrez ici notre guide des soins à domicile pour tous les âges.Cordialement,Solidaris Brabant


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform