Terug

Problemen met uitbetaling

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

B. S.

Naar: Napoleon Games

11/11/2020

Beste,Ik wil mijn openstaand saldo (136,84 eur) op mijn account bij napoleon games uitbetaald krijgen.Hiervoor eisen ze 1. een scan van mijn identiteitskaart 2. een factuur met mijn naam op minder dan 3 maanden oud, als veiligheidscheck. Ik heb hen beide verschaft, namelijk een factuur van een aankoop van een piano.Hun antwoord hierop was dat dit niet voldoende was: Dit document dient te voldoen aan volgende voorwaarden: Officieel bewijs van woonst door stad of gemeente, factuur van water-electriciteit-gsm-internet of dergelijke (geen webshops), documenten verstuurd door overheid.Alle 4 hoeken zichtbaarNiet ouder dan 3 maandenGeen screenshot of foto's van een scherm..Ik woon reeds enkele maanden in Berlijn en voordien werden alle facturen op naam van mijn ouders gestuurd. Het is dus bijna onmogelijk voor mij om aan deze voorwaarde te voldoen.Ik snap het idee van de veiligheidscheck, maar dit vind ik persoonlijk een verkapt trucje waarbij ze het zo moeilijk mogelijk maken om je geld af te halen, zodat je gewoon verder zou spelen... zeker voor kwetsbare mensen (gokverslaafden)Ik vind dit onaanvaardbaar en niet redelijk. Zowel mijn mailadres als mijn identiteitskaart en factuur zouden meer dan voldoende moeten zijn om aan te kunnen tonen dat het wel degelijk mijn profiel is. Daarenboven werd een identiteitskaart al gevraagd bij het aanmaken van de account en moet je inloggen om het geld af te halen.Ik hoop dat jullie mij hierbij kunnen helpen,mvg

Berichten (3)

Napoleon Games

Naar: B. S.

23/11/2020

Beste, '‹ Bedankt voor uw geduld. '‹ Helaas hebben we tot heden nog geen reactie hieromtrent mogen ontvangen van Meneer Steurs. Dit na meerdere mails. Zonder kunnen we helaas geen gevolg geven aan zijn aanvraag. Wij hopen dat dit allemaal duidelijk is voor u. Indien u verder nog vragen zou hebben, aarzel dan zeker niet om ons opnieuw te contacteren.   Met vriendelijke groeten '‹ Sarah  Inbound Care Agent Check  our latest actions and promotions!

B. S.

Naar: Napoleon Games

23/11/2020

Dag,Ik heb vandaag mijn bewijs van woonst gestuurd.

Napoleon Games

Naar: B. S.

25/11/2020

Beste '‹ Bedankt dat u ons gecontacteerd heeft. '‹ Er werd gisteren een antwoord verstuurd betreffende de klacht. '‹ Met vriendelijke groeten Jessy Inbound Care Agent Check  our latest actions and promotions!


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform