Terug

Problemen met uitbetaling

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. V.

Naar: Napoleon Games

27/08/2020

Beste, ik probeer geld op te nemen van mijn account op napoleongames, maar door technische redenen niet mogelijk. Ik moest mijn paspoort voor-en achterkant en factuur doorsturen voor identificatiegegevens. Dit heb ik vorige week gedaan en was in orde.Maar nu kan ik nog steeds geen geld opnemen van mijn account. Dit kan niet!! Ik ben het beu zo lang te moeten wachten. Als ik contact probeer op te nemen krijg ik 9van de 10 keer geen reactie. Klantenservice 0op10!!!


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform