Terug

Problemen met uitbetaling van schade via verzekering

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

C. S.

Naar: Celside Insurance

09/03/2023

Beste,Ik heb op 30/10/2020 een GSM gekocht bij Vandenborre. Zij hebben me aangeraden een verzekering aan te sluiten en dat heb ik dan ook gedaan. Deze verzekering loopt bij SFAM.Op 14/09/2021 heb ik een schadegeval aangegeven bij hen (glasbreuk).Er is me na het melden van de schade gezegd dat ik 200€ zou mogen ontvangen.Hier werd tot op heden geen vervolg aan gegeven.Ik heb al meermaals contact met hen gehad maar ik word nooit verder geholpen.Op hun website staat nog steeds het schadegeval vermeld . Ik betaal ook nog steeds de verzekering uit schrik dat indien ik het opzeg het geld helemaal niet zal ontvangen.Kunnen jullie me hierbij helpen?Met vriendelijke groet,Caroline Spitz

Berichten (2)

Celside Insurance

Naar: C. S.

20/02/2023

Hallo,Wij geven gevolg aan uw verzoek en bevestigen dat wij uw klacht aan de bevoegde dienst hebben doorgezonden. Een adviseur zal binnen een week telefonisch contact met u opnemen om de situatie met u door te nemen en u een passende oplossing te bieden.Met vriendelijke groetDe afdeling klanttevredenheid.AFDELING KWALITEITContact:1 RUE CAMILLE CLAUDEL CS1014126104 ROMANSISÉRE - FRANKRIJKTelefoon: 02 808 79 52Mail afdelingkwaliteit@celside.comVan maandag t/m vrijdag van 9u tot 19u en zaterdag van 9u tot 18uSFAM - handelende onder de naam Celside Insurance - Société par Action Simplifiée (vereenvoudigde vennootschap op aandelen) met een kapitaal van 20 000 000 Eur - 23/25 Avenue Kléber - 75116 Parijs - Frankrijk, geregistreerd in het Franse handelsregister RCS de PARIS onder n° 424 736 213, en ingeschreven als verzekeringsmakelaar bij ORIAS onder n° 10 053 831www.celside.comDit bericht bevat vertrouwelijke informatie. Indien u niet de geadresseerde bent, vragen wij u vriendelijk om ons onmiddellijk op de hoogte te stellen, dit bericht aan ons terug te zenden en vervolgens te vernietigen, zonder gebruik te maken van de inhoud, deze te communiceren, te verspreiden dan wel anderszins op te slaan of te kopieren, elektronisch of niet.e klachtenbox@test-aankoop.beEnvoyé: samedi 18 février 2023 11:51À: Service Satisfaction Celside servicesatisfaction@celside.comObjet: Klacht - Problemen met uitbetaling van schade via verzekering - (CPTBE01731290-34)

C. S.

Naar: Celside Insurance

09/03/2023

Beste,We zijn nu 2 weken verder en nog steeds werd ik niet gecontacteerd.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform