Beste, ik werk al verschillende Jaren in het kader van progressieve tewerkstelling. De uitkeringen verliepen steeds correct, m.a.w. zodra de mutualiteit het loonattest ontvangen had werd de uitkeringen berekend en ongeveer 4 dagen later uitbetaald. Helaas heb ik, tot op de dag van vandaag, nog geen uitkering ontvangen voor de maand december. Ik informeerde reeds verschillende keren bij de mutualiteit en kreeg de bevestiging dat zowel het loonattest van december alsook het Vakantieattest van 2023 in orde zijn, waardoor de uitkering betaald kan worden. 2 weken geleden kreeg ik de melding dat het vertraging had, vorige week kreeg ik op woensdag de melding dat ze de betaling hebben kunnen verrichten maar tot op vandaag staat het nog steeds niet op de rekening. Vandaag heb ik opnieuw een mail gekregen, als reactie op mijn klacht bij hen, vandaag spraken ze in de mail dat Al onze medewerkers doen hun uiterste best om alles zo vlug als mogelijk te verwerken. Door een uitzonderlijke omschakeling van ons informaticasysteem duurt de verwerking langer dan normaal. Wij willen ons hiervoor oprecht verontschuldigen. Uw dossier werd inmiddels verwerkt. U zal eerstdaags betaling voor de maand december 2023 ontvangen.. Dus moet ik opnieuw enkele dagen wachten terwijl er vorige week al sprake was dan men de betaling had uitgevoerd. We hebben ondertussen al spaargeld op onze zichtrekening moeten zetten zodat we onze facturen en dergelijke konden betalen. Elke dag dat we op de uitkeringen moeten wachten, is een dag te veel. Kan er druk gezet worden bij de mutualiteit? Kan ik hiervoor van de mutualiteit een schadevergoeding vragen?