Beste,Ik heb al meer dan 3 maanden problemen met mijn tv-box van Proximus. En heb dit al verschillende keren aan de helpdesk gemeld. Telkens moet ik een ganse nutteloze procedure doorlopen voor ik iemand van de helpdesk aan de lijn krijg. Sinds mijn laatste contact werd me een nieuwe tv-box beloofd en zou die op 23/04 mij worden toegezonden. Ondertussen heb ik nog steeds die box niet ontvangen en gisteren 01/05 kreeg ik dan een smsje van Proximus met de vraag waar mijn oude tv-box bleef en dat ik die dringend moest opsturen om kosten te vermijden. Gisteren, 01/05 heb ik nogmaals de helpdesk gecontacteerd waar me werd bevestigd dat de nieuwe tv-box onderweg was en dat ik die ten laatste vandaag 02/05 zou ontvangen. Weerom heb ik niets gezien. Ben heb beu om iedere dag thuis te blijven om de levering van die tv-box af te wachten. Intussen werkt de oude box helemaal niet meer. Ik betaal intussen wel voor een dienst die ik niet kan gebruiken.