(Ik maak deze klacht samen met mijn echtgenoot Jony Vindevoghel die tot heden de telefonische contacten met Telenet heeft gevoerd).Goeiemorgen, naar aanleiding van een defect aan mijn verouderde Digicorder bestelde ik via de klantendienst een nieuwe TV box op 6/4 jl.- TV box ontvangen op 17/4 evenwel zonder nodige kabels en afstandsbediening- Ontbrekende stukken ontvangen op 20/4- 21/4 installatie mislukt (we kunnen je gegevens niet ophalen). Blijkbaar ging het om een 'niet geregistreerd' toestel!? De klantendienst maakt een dossier op (Case/Ticket) en de technische dienst zou het probleem oplossen ... maar is tot op heden na vele telefoontjes nog steeds niet opgelost.- ondertussen heb ik via de klantendienst een nieuwe TV box ontvangen. Spijtig genoeg met hetzelfde probleem tot gevolg ...- mijn laatste telefonisch contact dateert van gisteren 5/5 met steeds opnieuw hetzelfde antwoord: technische dienst heeft het probleem nog niet kunnen oplossen en zonder vooruitzichten op beterschap.- waarom kan er mij geen geregistreerd toestel worden toegestuurd. Dat is toch een voor de hand liggende oplossing?Mogen wij eindelijk hopen op een spoedige regeling aub?