Beste,Ik ben ondertussen al maanden bezig met Turkish Airlines om een correcte compensatie te krijgen voor mijn problemen via hun online platform maar nog steeds zonder resultaat.Ik had een vlucht heen en terug geboekt vanuit Brussel naar Alexandrië in Egypte met overstap in Istanbul. De heenvlucht was licht vertraagd waardoor ik hun eigen aansluitende vlucht heb gemist. Ik stond voor een gesloten gate hoewel mijn ticket duidelijk zei dat ik tot dan kon inchecken. Uiteindelijk zetten ze me op een vlucht van EgyptAir naar Caïro met aansluiting naar Alexandrië. Wanneer ik echter in Caïro aankom is mijn bagage vermist en blijkt dat ik meer dan 36 uur moet wachten op een aansluitende vlucht van 1 uur naar Alexandrië zonder enige vorm van verblijf... wachten in de luchthaven dus eigenlijk. Ik heb dan contact opgenomen met de EgyptAir desk om op zoek te gaan naar mijn bagage en om ook te melden dat ik niet zou wachten op de vlucht van de dag er op gezien je al in ongeveer 4 uur ook met de auto al in Alexandrië bent. Zij hadden dat genoteerd zeiden ze en maakten er geen problemen van. Inmiddels nam ik ook contact op met Turkish airlines rond mijn verloren bagage en gemiste connectie. Na wat heen en weer gebel en gemail kwamen ze met een compensatie voor de gemiste aansluiting die zou bestaan uit airmiles. Die zou ik volgens hen dan kunnen gebruiken als wisselgeld om mijn terugvluchten te upgraden naar business class. Ik aanvaardde dan ook deze compensatie met dit in gedachten. Uiteindelijk door het nog een week (9 dagen) vooraleer ik mijn bagage terug bij me had (dus 1 week van mijn 3 weken vakantie bij familie). Intussen had ik ook ter plaatse wat kledij en toiletartikelen moeten kopen om me te verhelpen.De dag voor mijn terugvlucht kreeg ik echter de melding dat ik niet zou kunnen boarden op de terugvlucht naar Brussel (opnieuw via Istanbul). Reden was dat ik volgens hen mijn vluchtenschema had onderbroken en zij mij dus geen diensten meer moesten verlenen. Ik had echter geen keuze gezien ik terug naar België moest komen voor mijn werk (vakantiedagen zijn beperkt) en heb dus eigenlijk onder dwang een nieuw ticket moeten kopen om terug te kunnen keren. Het ticket kostte even veel als het heen en terug ticket dat ik in eerste instantie had gekocht, dus meer dan 600 euro. Ik heb in totaal al 12 keer klacht ingediend via hun online platform maar telkens duurt het dagen of weken vooraleer ze antwoorden en telkens minimaliseren ze de situatie en wordt de fout bij mij gelegd en treft hen geen schuld. Ik ben ten einde raad. Hopelijk kunnen jullie me verder helpen.