Terug

Problemen met trekhaak

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

E. G.

Naar: Garage Raes Brugge NV

07/03/2023

Beste,Ik bestelde een audi Q4 red 8749607-02895-Goderis-Q4 e-tron-202110930. Zes maand geleden (begin juli 2022) werd het voertuig geleverd. Daarbij werd vermeld dat een kabeltje ontbrak om de trekhaak met de computer van de auto te verbinden. Dit zou een week later in orde worden gebracht. Na verschillende telefonische contacten heb ik op 24 augustus een eerste aangetekend schrijven gestuurd om erop te wijzen dat een en ander toch wel heel lang duurt. Daarop heb ik een antwoord ontvangen van Nicola Pierloot AudiBrandmanager Brugge/Oostende. Daarbij wordt gestipuleerd dat er geen datum kan worden gezet op de levering van de kabel. De man zou mij daarvoor opbellen, wat nooit is gebeurd. Op dertig augustus heb ik een tweede aangetekend schrijven gestuurd. Daarop is geen enkel antwoord gekomen. Nog een hele tijd later werd mij meegedeeld dat de kabel binnen was. Deze werd (met blijkbaar de nodige problemen) geplaatst. Nu op 7 maart 2023 id dit nog niet naar behoren. Wanneer ik de aanhangwagen aansluit slaat de computer van de wagen tilt. Nu vandaag was de telefoonverbinding verbroken. Blijkbaar is de trekhaak niet gekeurd! Wat mij toch wel tenzeerste verwondert. Bij de aankoop van mijn vorige wagens, was dit altijd inbegrepen. Het lijkt mij dat de trekhaak niet geplaatst in de fabriek maar door de garage. Als dit al zo zou zijn veronderstelt men toch dat dit door de garage gebeurt aangezien dit om een nieuwe auto gaat met optie van een trekhaak.U begrijpt dat de aankoop van deze wagen voor de nodige frustratie zorgt. Ik hoop dan ook van u te vernemen wat er verder zal worden ondernomen om een en ander knorde te stellen!HoogachtenEtienne Goderis

Berichten (1)

Garage Raes Brugge NV

Naar: E. G.

08/03/2023

Geachte Heer Goderis,Bedankt voor uw feedback over uw ervaring bij ons Audi-dealership. Het spijt ons te horen dat u niet tevreden was met de service die u kreeg. We streven er steeds naar om onze klanten professionele service te bieden. We hebben uw case ondertussen intern besproken en, als alles goed gegaan is, heeft men u gecontacteerd om dit probleem op te lossen.Weet dat wij als officiële Audi concessiehouder afhankelijk zijn van de beschikbaarheid via Audi AG voor de toeleveringen van onderdelen en stukken. Het kabelboom probleem stelt zich momenteel in alle sectoren gezien de situatie in Oekraïne.We waarderen het dat u de tijd heeft genomen om ons te laten weten wat uw ervaring was, en we zullen uw feedback zeker gebruiken om onze dienstverlening te verbeteren en ervoor te zorgen dat onze klanten de best mogelijke service krijgen.Met vriendelijke groet,Nicolas Pierloot, Team Audi Tom Librecht


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform