Beste,Ik bestelde een pakket twv €70 via Vinted. Tracking code mondial relay: 25699628. Er staat aangegeven dat het pakket werd binnen gebracht. De verkoper is gaan checken omdat het zolang duurde. Het PickUp point bevestigde echter dat het pakket reeds werd opgehaald door mondial relay. Dit wordt niet weergegeven in het track n trace systeem. Daarnaast verstuurde ik eergisteren zelf een pakket met mondial relay voor een waarde van €135, pakketnr 51264280. De man van het PickUp point scande het pakket maar ik ontving geen bevestigingsmail dat ik het pakket had binnen gebracht. Dat kon even duren zei de man. Ik ben ‘s avonds terug gegaan naar het verzendpunt omdat ik nog steeds geen bevestigingsmail had. Mijn pakket was helaas reeds opgehaald door mondial relay. Het probleem is dat ik de man het pakket effectief heb zien scannen. En aangezien ik reeds een probleem heb met correcte tracking van het eerste pakket is het duidelijk voor mij dat het probleem bij de registratie van mondial relay hun track n trace ligt. Ik dreig dus momenteel twee pakketen met een totale waarde van 205 EUR zoek te zijn geraakt bij mondial relay. Ik heb reeds een contactformulier ingevuld op hun website. Een mail gestuurd naar hun customerservice. Alsook alle verschillende opties in hun telefoonmenu, telkens wordt de verbinding automatisch verbroken na in wacht gezet te worden voor een medewerker. Conclusie: mondial relay is niet bereikbaar om mij te helpen/ te woord te staan in mijn probleem. Ik verstuurde reeds vele pakketten via mondial relay, nooit eerder was dit een probleem. Maar 205 euro die in rook lijkt op te gaan omdat een pakketdienst het werk plots niet meer aan kan en geen verantwoordelijkheid neemt voor eventuele problemen, is mij een brug te ver.