Terug

Problemen met trackingsysteem

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. B.

Naar: Mondial Relay

04/12/2020

Beste,Ik bestelde een pakket twv €70 via Vinted. Tracking code mondial relay: 25699628. Er staat aangegeven dat het pakket werd binnen gebracht. De verkoper is gaan checken omdat het zolang duurde. Het PickUp point bevestigde echter dat het pakket reeds werd opgehaald door mondial relay. Dit wordt niet weergegeven in het track n trace systeem. Daarnaast verstuurde ik eergisteren zelf een pakket met mondial relay voor een waarde van €135, pakketnr 51264280. De man van het PickUp point scande het pakket maar ik ontving geen bevestigingsmail dat ik het pakket had binnen gebracht. Dat kon even duren zei de man. Ik ben ‘s avonds terug gegaan naar het verzendpunt omdat ik nog steeds geen bevestigingsmail had. Mijn pakket was helaas reeds opgehaald door mondial relay. Het probleem is dat ik de man het pakket effectief heb zien scannen. En aangezien ik reeds een probleem heb met correcte tracking van het eerste pakket is het duidelijk voor mij dat het probleem bij de registratie van mondial relay hun track n trace ligt. Ik dreig dus momenteel twee pakketen met een totale waarde van 205 EUR zoek te zijn geraakt bij mondial relay. Ik heb reeds een contactformulier ingevuld op hun website. Een mail gestuurd naar hun customerservice. Alsook alle verschillende opties in hun telefoonmenu, telkens wordt de verbinding automatisch verbroken na in wacht gezet te worden voor een medewerker. Conclusie: mondial relay is niet bereikbaar om mij te helpen/ te woord te staan in mijn probleem. Ik verstuurde reeds vele pakketten via mondial relay, nooit eerder was dit een probleem. Maar 205 euro die in rook lijkt op te gaan omdat een pakketdienst het werk plots niet meer aan kan en geen verantwoordelijkheid neemt voor eventuele problemen, is mij een brug te ver.

Berichten (2)

Mondial Relay

Naar: L. B.

04/12/2020

Beste,Wij danken u voor uw verzoek en bieden onze excuses aan voor het ongemak .Voor het pakket 25699628 is het mogelijk om de inhoud van het pakket te hebben voor een onderzoek op te starten .Het pakket 51264280 is op 04/12/2020 gescand geweest in ons distributiecentrum .Ik blijf tot uw beschikking voor verdere informatie. Vriendelijke groetenEla.De: klachtenbox@test-aankoop.be klachtenbox@test-aankoop.beEnvoyé: vendredi 4 décembre 2020 11:21À: Customer Service BE customerservicebe@mondialrelay.beObjet: Klacht - Problemen met trackingsysteem - (CPTBE01120790-52)

L. B.

Naar: Mondial Relay

04/12/2020

Beste,Bedankt voor uw reactie. Fijn dat pakket 51264280 getraceerd is. Hoe weet ik dat het pakket geleverd zal worden op eindbestemming? Ik moet nl. een bewijsje van ontvangst kunnen voorleggen alvorens mij terugbetaald. Voor pakket 25699628 kan u een foto van de inhoud in de bijlage raadplegen.Alvast bedankt voor uw reactie.Met vriendelijke groet,Linde


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform