Terug

Problemen met toevoegen mobiele nummers aan WIGO 35 GB

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. W.

Naar: Telenet

06/07/2020

Beste, ik bestelde WIGO 35 GB. Voorheen had ik WIGO 9 GB voor 2 mobiele nummer. Daar ik reeds 2 actieve nummers heb bij Telenet, wilde ik een upgrade, dus bestelde ik WIGO 35 GB. Alles goed en wel, WIGO 35 GB toegekend, maar ik kan geen extra mobiele nummers toevoegen terwijl ik er nog maar 2 actief heb staan!

Berichten (3)

Telenet

Naar: A. W.

24/07/2020

Klantennummer: 1027961439 Beste meneer Werbrouck, Naar aanleiding van je klacht, probeerde ik je enkele keren te contacteren. Jammer genoeg kon ik je niet bereiken. Ik heb je een e-mail gestuurd met alle informatie. Mocht je toch nog vragen hebben, aarzel zeker niet om ons opnieuw te contacteren. Met vriendelijke groeten, Jurgen Telenet Value Center Dit is een automatische mail. Gelieve hier niet op te antwoorden. Wilt u toch reageren op dit bericht? Dan kunt u dit doen via ons webformulier op www.telenet.be/contact --

A. W.

Naar: Telenet

10/08/2020

We spreken hier over een factuur van 12j geleden. Al die jaren geen bericht over gekregen, noch van BASE, noch van een incasso kantoor, noch van een deurwaarder. Ik kon tot vorig jaar aanpassingen doen aan mijn producten van Telenet. Nu niet meer. Tevens betaal ik nog steeds voor een WIGO 35 GB voor 5 sim kaarten, terwijl ik heb gevraagd voor de aanpassing naar een WIGO 9 GB (omdat ik maar 2 sim kaarten in gebruik KAN nemen door Telenet). Ging aangepast worden op de factuurdatum, lees: 23/07 !! Elke maand mooi de hoge facturen op tijd betalen (ik was een tevreden klant voor 2 adressen), maar een aanpassing doen gaat niet en jullie doen het gewoon weg niet. Geldklopperij vind ik dat...

Telenet

Naar: A. W.

25/08/2020

Klantennummer: 1027961439Beste Meneer Werbrouck Ik bevestig hierbij dat wij het antwoord per mail hebben verzonden op datum van 13 augustus 2020. . Dit omdat wij u telefonisch niet konden bereiken. Ik wens je nog een prettige dag.David Telenet Customer Relations Dit is een automatische mail. Gelieve hier niet op te antwoorden. Wilt u toch reageren op dit bericht? Dan kunt u dit doen via ons webformulier op www.telenet.be/contact --


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform