Beste,Ik heb op 10/08/2019 een steelstofzuiger van het merk Samsung gekocht bij 'Molecule' in Vichte, toen wij de doos hadden open gedaan zat er iets in de doos wat er niet hoort in te zitten (wat herinner ik mij niet meer precies) maar wij hebben er niet bij stil gestaan dat deze stofzuiger eventueel al eens een retour stofzuiger was. Na een groot maand hebben we het toestel terug binnen gedaan vanwege slechte werking (het toestel viel na enkele seconden uit, dit gebeurde redelijk frequent), dit op 21/09/2019. Dan hebben ze het toestel opgestuurd naar Samsung en hebben we het herstelt teruggekregen.Nu hebben wij sinds een groot maand weer af en toe dit probleem (op de herstelbon staat bij klachtcode 'constant' maar dit heb ik nooit gemeld, ik zei dat dit af en toe voorvalt), niet altijd maar het zou niet mogen natuurlijk dus hebben wij het toestel terug binnen gedaan bij Molecule en hebben zij dit weer opgestuurd naar Samsung. Resultaat: de monteur zegt dat het probleem is dat de filters verstopt zitten, deze moeten vervangen worden en dit niet binnen de garantie valt. Ik heb de handleiding eens nagekeken en daar staat enkel in dat elk jaar de luchtfilter vervangen moet worden (toestel is nog geen jaar oud, zeker niet aangezien we het al minimum een maand kwijt zijn voor herstelling) en alle andere filters reinig ik regelmatig en toch hebben het probleem nog.Nu willen zij deze filters vervangen en moeten wij daar €136,35 voor betalen of mogen we het toestel onhersteld terugvragen en dan moeten wij €75 betalen of kunnen we het toestel laten vernietigen tbv €50 en vervalt deze kost indien wij binnen het maand een nieuw toestel kopen in Molecule (wat een slechte verkooptruc?).Ik vind dit helemaal niet correct en al zeker niet binnen het jaar van aankoop van dit toestel. Kunnen wij hier aan doen of lijkt dit een verloren zaak? Mvg, Jonas Goerlandt