Terug

Problemen met toegang Keytrade account

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. H.

Naar: Keytrade Bank

17/07/2023

Beste,sinds mei 2023 heb ik geen toegang meer tot mijn persoonlijke Keytrade account. Door aankoop van een nieuwe GSM, heb ik geen toegang meer tot de authenticatie methode (SoftKey) om in te loggen op de account. Bijgevolg heb ik op 12 mei een nieuwe authenticatie methode aangevraagd (SoftKey & HardKey). Vermits ik vorig jaar verhuisd ben naar het buitenland, heb ik tegelijkertijd gevraagd om een adreswijziging in orde te brengen.Sindsdien heb ik de helpdesk meermaals telefonisch gecontacteerd, alsook meermaals emails gestuurd naar info@keytradebank.com. De emails worden enkel beantwoord via een autoreply, er wordt geen verder contact opgenomen. Bij de telefoongesprekken wordt enkel een doorverwijzing naar de correct dienst gedaan, maar geen actie wordt ondernomen.Vermits we reeds 2 maand verder zijn en ik op geen enkele manier nog toegang heb tot mijn bankrekening, wens ik op deze manier een formele klacht in te dienen.

Berichten (6)

L. H.

Naar: Keytrade Bank

08/08/2023

Beste,recent heb ik de vereiste documenten opnieuw doorgestuurd voor de adreswijziging. Ik heb nog steeds geen informatie ontvangen om toegang te krijgen tot mijn bankaccount.Is het mogelijk deze klacht met spoed te behandelen?Lars

L. H.

Naar: Keytrade Bank

08/08/2023

Beste,recent heb ik de vereiste documenten opnieuw doorgestuurd voor de adreswijziging. Ik heb nog steeds geen informatie ontvangen om toegang te krijgen tot mijn bankaccount.Is het mogelijk deze klacht met spoed te behandelen?Lars

Keytrade Bank

Naar: L. H.

17/08/2023

DATA NOT AVAILABLE

Keytrade Bank

Naar: L. H.

17/08/2023

Geachte,De klant werd gecontacteerd en nieuwe Softkey en Hardkey werden met succes besteld.Met vriendelijke groetenDavid SacheQuality OfficerKeytrade Bank, Belgian branch of Arkéa Direct Bank SA (France)Vorstlaan 100 Blvd. du Souverain, B-1170 Brussels32(0)2 679 90 00qualitycare@keytradebank.comSi vous n'etes pas entièrement satisfait par le traitement de votre plainte par Keytrade Bank vous pouvez la soumettre au Service Médiation des Services Financiers, en abrégé Ombudsfin (North Gate II, Boulevard du Roi Albert II, n° 8, bte. 2, 1000 Bruxelles www.ombudsfin.be ombudsman@ombudsfin.be) qui est une entité qualifiée de règlement extrajudiciaire des litiges de consommation en matières financière.Indien u niet geheel tevreden bent over de afhandeling van uw klacht bij Keytrade Bank, kunt U de klacht voorleggen aan de Ombudsman in financiele geschillen, afgekort tot Ombudsfin (North Gate II, Koning Albert II-laan 8 bus 2, 1000 Brussel:www.ombudsfin.be ombudsman@ombudsfin.be), een gekwalificeerde entiteit voor buitengerechtelijke regeling van consumentengeschillen in financiele aangelegenheden.If a complaint is not dealt with to your full satisfaction by Keytrade Bank, you may submit it to the Financial Services Mediation Service known as Ombudsfin (North Gate II, Boulevard du Roi Albert II, n° 8, bte. 2, 1000 Brussels:www.ombudsfin. be ombudsman@ombudsfin.be), a qualified entity for out-of-court settlement of consumer disputes in financial matters.

Keytrade Bank

Naar: L. H.

17/08/2023

DATA NOT AVAILABLE

Keytrade Bank

Naar: L. H.

17/08/2023

Geachte Mijnheer Hustaert,Bedankt voor uw e-mail en onze excuses voor het ongemak.Uw adres werd met succes aangepast en onze diensten hebben u en Hardkey en Softkey besteld.Met vriendelijke groetenQuality OfficerKeytrade Bank, Belgian branch of Arkéa Direct Bank SA (France)Vorstlaan 100 Blvd. du Souverain, B-1170 Brussels32(0)2 679 90 00qualitycare@keytradebank.comSi vous n'etes pas entièrement satisfait par le traitement de votre plainte par Keytrade Bank vous pouvez la soumettre au Service Médiation des Services Financiers, en abrégé Ombudsfin (North Gate II, Boulevard du Roi Albert II, n° 8, bte. 2, 1000 Bruxelles www.ombudsfin.be ombudsman@ombudsfin.be) qui est une entité qualifiée de règlement extrajudiciaire des litiges de consommation en matières financière.Indien u niet geheel tevreden bent over de afhandeling van uw klacht bij Keytrade Bank, kunt U de klacht voorleggen aan de Ombudsman in financiele geschillen, afgekort tot Ombudsfin (North Gate II, Koning Albert II-laan 8 bus 2, 1000 Brussel:www.ombudsfin.be ombudsman@ombudsfin.be), een gekwalificeerde entiteit voor buitengerechtelijke regeling van consumentengeschillen in financiele aangelegenheden.If a complaint is not dealt with to your full satisfaction by Keytrade Bank, you may submit it to the Financial Services Mediation Service known as Ombudsfin (North Gate II, Boulevard du Roi Albert II, n° 8, bte. 2, 1000 Brussels:www.ombudsfin. be ombudsman@ombudsfin.be), a qualified entity for out-of-court settlement of consumer disputes in financial matters.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform