Ik heb reeds verschillende mails en telefoons naar Zalando gedaan, omdat ik nog een deel van een refund moet krijgen, van 2 stuks die ik heb teruggezonden.Deze mensen waren heel onbeleefd tegen mij en wilde me niet meer helpen. Reden: ik zou al teveel hebben teruggestuurd (voor hen is dat blijkbaar elke keer een klacht).Wel als er iets niet goed is van maat, bv. kinderschoenen vragen en babyschoenen aankrijgen, een Hoodie terugsturen die ze niet terugbetalen, omdat deze van een partner van hen is (heb deze wel aan hen betaald, dus zij moeten deze terugbetalen), dat ik geen klacht maar een recht.Ook kreeg ik verschillende keren tekorten aan, ze stellen een set van 2 t-shirts voor, maar ze sturen er maar 1 op? Een doos die volledig stuk was bij aankomst en het ergste dan nog..leeg, direct heb ik de foto's naar hen gestuurd en ze gingen het regelen, maar nu krijg ik gewoon geen reactive meer. Heb nu een maand gewacht en nu ben ik het beu, daarom schrijf ik u aan.Ik hoop dat u mij met deze zaak kan helpen, want ik ben het ook beu om vernederd te worden door deze mensen.Als ik iets terugstuur wens ik mijn geld terug en als er iets tekort, of zelfs niet is aangekomen, eis ik ook voor dat mijn geld terug.Bedankt.