Terug

Problemen met terugnetaling van de kosten bij een vluchtannulatie van 07/01 naar 09/01

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. D.

Naar: VUELING AIRLINES

11/01/2024

Mijn vlucht van Granada via Barcelona naar Brussel voor mij en mijn dochtertje van 11 werd geannuleerd. De e-mail met de melding hierover bevatte geen oorzaak en kwam toe BINNEN 2 weken voor de vlucht. De e-mail kwam in mijn spam terecht dus ik had hem niet gelezen. Bij aankomst op de luchthaven bleek er een staking te zijn en na veel gedoe kon de security van de vlieghaven bij Vueling een hotel regelen en vueling had ook gezegd dat ik een teruggave van mijn eigen kosten zou krijgen (eten, transport). Vueling maakt het onmogelijk om via de website een refund aan te vragen want je geraakt niet door de eerste stap (code ingeven en e-mail adres) omdat zij dan melden de boeking niet te hebben gevonden. Vueling heeft zowel op trustpilot als op hun facebook-pagina's massa's zeer slechte reviews, iedereen zegt dat ze 1 ster geven omdat 0 sterren geen mogelijk is op trustpilot! Overal wordt het een scam genoemd en bagage geraakt om de haverklap kwijt en eigenaars zien hun bagage nooit meer terug. Ik wil nu echt een teruggave van mijn kosten maar je komt steeds in een loop terecht en aan de telefoon spreek je met een machine die simpelweg ophangt nog voor het gesprek van start kon gaan.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform