Terug

Problemen met terugname na proef slapen

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. P.

Naar: EMMA Matelas

27/09/2023

Ik heb een Emma matras besteld op 24 juli 2023, geleverd op 1 augustus 2023 met de garantie van 100 dagen proef slapen.Na ongeveer 60 dagen proef slapen (slecht slapen) wil ik de matras retourneren.Ik heb de eerste keer telefonisch (02/320 15 01)contact genomen op 21 sept 2023, enkel een antwoord apparaat, ik kreeg niemand aan de lijn. In de loop van die dag nog verschillende keren geprobeerd zonder succes.Vervolgens heb ik een e-mail gestuurd met de vraag om de matras te retourneren, tot vandaag 27 september nog geen reactie op deze mail.Op 27 september heb ik nog eens het telefonisch contact opgenomen, weer niemand aan de lijn, enkel een antwoord apparaat.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform