Terug

Problemen met terugkrijgen laptop in herstelling.

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. H.

Naar: Cool blue

03/01/2024

Goedendag, Ik heb half november een reparatie aangegeven maar bezit tot het heden niet over meer informatie na een interne fout bij Coolblue.• 15/11: Laptop ter reparatie opgestuurd.• 6/12: Offerte ontvangen, aangegeven laptop ongerepareerd retour te willen.• 18-20/12: Drie keer contact gehad met klantenservice, gemixte informatie ontvangen, geen duidelijk antwoord.• 21 en 28/12: Belofte om de laptop zo snel mogelijk terug te sturen.• Heden: Geen duidelijkheid over de status van mijn laptop.Tot het heden heb ik deze niet terug.Ik heb ook geen duidelijkheid over wat er gebeurd is buiten dat er iets grondig mis is gelopen. Ik verwacht zo snel mogelijk antwoord en een oplossing.

Berichten (2)

A. H.

Naar: Cool blue

04/01/2024

Update: Ik kreeg vandaar een melding van bpost dat ik morgen van Coolblue een pakket zou krijgen. (Mijn laptop) Ik ben zeer ontevreden over de herhalende uitstelling van Coolblue en het gebrek aan enige communicatie. Er is 3x een deadline verstreken in de support en alsook beloftes verbroken. Ik verwacht nog steeds een rapport van wat er is fout gelopen en jullie oplossing.

A. H.

Naar: Cool blue

05/01/2024

Update: Laptop terug ontvangen. Maar mijn probleem gaat verder.Ik had mijn kapotte onderdeel van mijn laptop apart in een zip-lock zakje verpakt en mee opgestuurd maar ik krijg mijn laptop terug zonder dit onderdeel. Ik heb dit nodig om mijn laptop te repareren en neem nu opnieuw contact op met Coolblue tot ik dit terug krijg.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform