Terug

Problemen met terugbetalingen

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. C.

Naar: HVW (Hulpkas voor werkloosheidsuitkeringen)

04/12/2023

Beste,Ben tijdelijk werkloos geweest (2 dagen) in Oktober. Formulier voor deze dagen zijn aangetekend verstuurd. Nog altijd geen uitkering gezien. Telefonisch contact en verschillende keren formulier ingevuld via HVW, zonder enige reactie terug te krijgen. HVW is gewoon onbereikbaar, precies of ze van de aardbol verdwenen zijn. Nochtans heb ik het volle recht op deze uitkering, dossier is volledig in orde. In November ben ik ook 1 dag tijdelijk werkloos geweest, dus dit formulier hebben ze ook al aangetekend mogen ontvangen. Mocht er toch problemen zijn zou ik dit natuurlijk graag willen weten. Dit kan toch niet moeilijk zijn om een berichtje terug te sturen?

Berichten (7)

M. C.

Naar: HVW (Hulpkas voor werkloosheidsuitkeringen)

05/12/2023

Heb een bericht ontvangen van Hvw dat ze de documenten nog niet hebben ontvangen. Ik heb nochtans bewijzen van Bpost dat jullie de documenten WEL hebben ontvangen. In bijlage de bewijzen, dus verantwoordelijkheid ligt bij jullie!

HVW (Hulpkas voor werkloosheidsuitkeringen)

Naar: M. C.

06/12/2023

Beste,Wij hebben je mail goed ontvangen die je ons via ons kanaal Klachten hebt gestuurd. Wij hebben dit echter niet als zodanig geregistreerd, aangezien je het online klachtenformulier niet hebt ingevuld.Met vriendelijke groet,Ter Informatie!U kan meer informatie vinden over uw dossier of betalingen 24/7·via onze interactieve telefonie·online viemijn HVW dossier»Indien u niet akkoord bent met ons antwoord op uw klacht, kan u zich wenden tot deFederale ombudsmanPeter VanbrabantKlachtencoördinatoronline klachtenformulierBrabantstraat 62, 1210 BrusselIwww.hvw.fgov.be

HVW (Hulpkas voor werkloosheidsuitkeringen)

Naar: M. C.

06/12/2023

Beste,Wij hebben je mail goed ontvangen die je ons via ons kanaal Klachten hebt gestuurd. Wij hebben dit echter niet als zodanig geregistreerd, aangezien je het online klachtenformulier niet hebt ingevuld.Met vriendelijke groet,Ter Informatie!U kan meer informatie vinden over uw dossier of betalingen 24/7·via onze interactieve telefonie·online viemijn HVW dossier»Indien u niet akkoord bent met ons antwoord op uw klacht, kan u zich wenden tot deFederale ombudsmanPeter VanbrabantKlachtencoördinatoronline klachtenformulierBrabantstraat 62, 1210 BrusselIwww.hvw.fgov.be

M. C.

Naar: HVW (Hulpkas voor werkloosheidsuitkeringen)

06/12/2023

Ik snap hier echt het probleem niet. Jullie beweren eerst dat je de c3.2a van Oktober en November niet hebben ontvangen. Als wij de bewijzen daarvan doorsturen zeggen jullie dat het klachtenformulier niet ingevuld is. Wat een belachelijk situatie is dit. Aangezien de formulieren in jullie bezit zijn, vraag ik mij af waarom ik nog een klachtenformulier moet invullen? Ik vraag gewoon uitkering voor 3 dagen werkloosheid.Echt schandalig dat dit zolang moet duren en hoe jullie de mensen behandelen.

HVW (Hulpkas voor werkloosheidsuitkeringen)

Naar: M. C.

07/12/2023

Beste,Wij hebben je mail goed ontvangen die je ons via ons kanaal Klachten hebt gestuurd. Wij hebben dit echter niet als zodanig geregistreerd, aangezien je het online klachtenformulier niet hebt ingevuld.Met vriendelijke groet,Ter Informatie!U kan meer informatie vinden over uw dossier of betalingen 24/7·via onze interactieve telefonie·online viemijn HVW dossier»Indien u niet akkoord bent met ons antwoord op uw klacht, kan u zich wenden tot deFederale ombudsmanPeter VanbrabantKlachtencoördinatoronline klachtenformulierBrabantstraat 62, 1210 BrusselIwww.hvw.fgov.be

M. C.

Naar: HVW (Hulpkas voor werkloosheidsuitkeringen)

07/12/2023

Uit jullie antwoorden is duidelijk te merken dat jullie onbekwaam zijn voor deze situaties. Er schort ook duidelijk iets met jullie systeem van werken. Het klachtenformulier is WEL ingevuld geweest (meer dan 1x) zonder resultaat. Dit wordt uiteraard nog (juridisch) vervolgd!

HVW (Hulpkas voor werkloosheidsuitkeringen)

Naar: M. C.

07/12/2023

Beste,Wij hebben je mail goed ontvangen die je ons via ons kanaal Klachten hebt gestuurd. Wij hebben dit echter niet als zodanig geregistreerd, aangezien je het online klachtenformulier niet hebt ingevuld.Met vriendelijke groet,Ter Informatie!U kan meer informatie vinden over uw dossier of betalingen 24/7·via onze interactieve telefonie·online viemijn HVW dossier»Indien u niet akkoord bent met ons antwoord op uw klacht, kan u zich wenden tot deFederale ombudsmanPeter VanbrabantKlachtencoördinatoronline klachtenformulierBrabantstraat 62, 1210 BrusselIwww.hvw.fgov.be


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform