Ik heb in januari een heen en terugvlucht naar Malta geboekt met Ryanair via cheaptickets.com. 3 weken voor het vertrek krijg ik een mailtje dat mijn terugvlucht werd geannuleerd. NIet wetende wat ik moest doen ben ik stap per stap in het Engels wat al niet mijn moedertaal is uitgekomen om deze terugvlucht te verplaatsen of terug te vorderen. Verplaatsen lukte niet omdat ik aan een tijdschema was verbonden. Dus koos ik voor het terugvorderen voor beide passagiers. 3 dagen voor mijn vertrek wou ik me inchecken op de ryanair app maar ik kreeg een melding dat ik mijn booking niet meer kon raadplegen. Ik ging kijken bij Cheaptickets en daar stond alles in orde. Wat ik toen niet wist is dat ik blijkbaar bij het terugvorderen niet alleen mijn terugvlucht heb teruggevraagd maar gewoon heel de vlucht. DIt ben ik te weten gekomen door te bellen! Want via die chats wisten ze allebei niets. Nu om een lang verhaal korter te maken, heb ik opnieuw een heenvlucht geboekt. Bij het terugvorderen van de volledige vlucht heb ik eerst een voucher gekregen die ik dan weeral online stapsgewijs met de nodige bewijsmiddelen ingediend heb al volledige terugbetaling. Dit werd per mail bevestigd dat dit werd goedgekeurd. Maar bij de recuperatie blijken mijn bankgegevens niet te kloppen, want al weken krijg ik om de paar dagen een mail dat de bankgegevens die ik heb doorgestuurd niet correct zouden zijn en ik dit zou willen controleren. Heb dit laten controleren door mijn bank en zelfs hen gevraagd om een email naar hen te sturen maar nog steeds laten ze weten dat er iets niet klopt. En ik begin het een beetje beu te worden. Het is al ruim een maand geleden!Hopend dat u meer kan doen.Mvg,Jurgen Driesen