Terug

Problemen met terugbetalingen bancontact

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

B. D.

Naar: KEYWARE TECHNOLOGIES

06/04/2021

Geachte,Ik heb enkele vragen betreffende de overschakeling naar Paynovate:Op basis van welk contract worden de stortingen nu gedaan door Paynovate sinds 16.03.2021, daarvoor werd dit gedaan door Worldline?Volgens mijn boekhouding heb ik enkel een contract met jullie betreffende het jaarlijks onderhoud van de terminal, zie bijlage.Waarom komen de bedragen telkens minsten 24 uur later als vroeger bij Wordline?Waarom komen de gestorte bedragen niet overeen met de door de klanten betaalde bedragen?Waarom ontvang ik geen detailrekening zoals dat vroeger altijd was bij Worldline.Waarom krijg ik facturen van Worldline, en geen van jullie betreffende de transactie en kosten?Graag een kopij van het contract dat jullie toestemming geeft om de transacties te behandelen.Bovenstaande vragen houden absoluut geen automatische goedkeuring in, van de overschakeling naar Paynovate met de nadelige gevolgen die ik hiervan ondervind.Op 10.12.2020 stuurde ik u mijn ID kaart recto verso, betreffende de Europese transparantieregels, zoals u verzocht, naar het adres: id@be.keyware.com, het doorsturen van De ID kaart diende dan ook enkel daarvoor, en niet als aanvaarding van de verandering naar Paynovate, met dan ook nog eens andere en voor mij nadelige condities en voorwaarden zoals blijkt. Ik kijk uit naar jullie antwoord, en het lijkt mij redelijk om dit ten laatste op 2 April te mogen ontvangen.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform