Klacht
C. V.
Naar: Colruyt
Beste, nu ben ik het meer dan kotsmoe met jullie. Jullie spelen gewoon met mijn voeten. U laat me zes keer naar de winkel gaan met een voucher, waar ik elke keer de deur tegen mijn neus krijg met de melding die kunnen we niet aannemen. En nu ineens krijg ik weer de volgende mail over de voucher (terwijl deze elke keer in bijlage zat wanneer ik stuurde en ze me dan naar de winkel stuurde):Beste Chantal,Bedankt voor jouw feedback. Na raadpleging van de meerdere bijlages die je ons hebt verstuurd, stellen wij vast dat de voucher van Edenred ter waarde van 10,00 euro wel degelijk over een barcode beschikt. Wij zullen niet overgaan tot een terugbetaling, aangezien de voucher geldig is tot 22/06/2021.Wij zullen overgaan tot een terugbetaling van de servicekost en de leveranciersbon van Lenor (8,00 euro). Kan je ons hiervoor jouw rekeningnummer en BIC-code bezorgen? Wij wensen jou een fijne dag toe!Die bijlage zat er altijd bij en toen zegden ze de winkel gaat dit regelen..maar de winkel WIL/KAN het niet regelen volgens hun manager en al 20 andere bedienden..aub..ik zet geen stap meer in Colruyt, dit gaat er over, dit is reeds van september bezig hun spelletje. Eerst bleven ze doordrammen dat de code er moest opstaan en werd Edenred als verkeerd bekeken en nu beginnen ze over die barcode die ook al 10 keer is geprobeerd en waarvan de verkoper steeds zei die barcode werkt niet, we hebben de veiligheidscode nodig...Ik eis het geld wat ze van andere fouten gingen storten, maar plus het geld van de voucher want mij zien ze niet meer als klant, genoeg gespeeld.Bedankt.
Berichten (13)
Colruyt
Naar: C. V.
.[1]Beste Chantel en TestAankoop,Wij hebben de klacht goed ontvangen voor een terugbetaling op vraag vanmevrouw Van Dessel. Op 23/11/2020 hebben wij reeds een aanvraag ingediend voor de terugbetalingvan de leveranciersbon en de servickost voor een totaalbedrag van 8,00 euro.Wat betreft de Edenred bon, na raadpleging van de meerdere bijlages, stellenwij vast dat de voucher ter waarde van 10,00 euro wel degelijk over eenbarcode beschikt. Wij zullen niet overgaan tot een terugbetaling, aangeziendeze nog kan verzilverd worden tot 22/06/2021. Indien jullie meer informatie wensen, neem gerust opnieuw contact op! [2]Klik hier en geef je feedback om onze diensten te verbeteren.Met vriendelijke groet,RoxanneKlantendienst CollectandGo02/363 50 05[3]www.collectandgo.be[1] s:colruyt.collectandgo.be/cogo/nl/home [2] s:forms.office.com/Pages/ResponsePage.aspx?id=g9XFwK8duEGy-TWQy4o4Vs0yRFNH5jRNo85PdY7skqZUMjM0TTJUQktNUFowVjA2N1JINTVSNjlDNi4u[3] www.collectandgo.be
C. V.
Naar: Colruyt
Geachte,Ik kan hierbij bevestigen dat ik de 8 euro gisteren heb ontvangen, waarvoor mijn dank.Wat betreffende de voucher, kan u dan AUB aan de medewerkers van Colruyt Mortsel meedelen dat ze deze WEL moeten aannemen en mij geen 8 keer ondertussen elke keer de reactie geven dat gaat niet zonder die code..Bedankt,Van Dessel C.
C. V.
Naar: Colruyt
Beste,Ik heb het gewoon op de Bpost afgegeven en er in grote zwarte letters opgezet TERUG AAN AFZENDER..ze wilden mij daar geen bewijs voor geven, omdat ik niet moest betalen in zo'n geval. Ik wou het eerst terugsturen maar op de website van hun stond het bijgaande, ik was het beu.Gelieve dringend mijn geld terug te storten. Bedankt.
C. V.
Naar: Colruyt
Geachte Colruyt, mijn buurvrouw heeft dit verkeerd verstuurd, ze wou een klacht inbrengen en ik zie dat ze dit onder mijn account heeft gezet. Mijn excuses hiervoor. Chantal Van Dessel
Colruyt
Naar: C. V.
.[1]Beste TestAankoop, Wij hebben de klacht van mevrouw Van Dessel met referentie CPTBE01101767-41reeds opgelost. Onderaan kunnen jullie een overzicht terugvinden van de E-maildie wij op 26/11/2020 hebben verstuurd als oplossing.De nieuwe melding die wij hebben ontvangen op 26/11/2020 is niet voor onsbestemd. Zoals jullie kunnen waarnemen in de bijlages is dit een printscreenvan de website Drogisterij.net. Op 06/12/2020 bevestigd mevrouw Van Dessel jullie/ons dat haar buurvrouw de klacht verkeerd had verstuurd.Wij wensen jullie een fijn eindejaar en hopelijk wordt 2021 een beter jaar! [2]Klik hier en geef je feedback om onze diensten te verbeteren.Met vriendelijke groet,RoxanneKlantendienst CollectandGo02/363 50 05[3]www.collectandgo.be-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Beste Chantel en TestAankoop,Wij hebben de klacht goed ontvangen voor een terugbetaling op vraag vanmevrouw Van Dessel. Op 23/11/2020 hebben wij reeds een aanvraag ingediend voor de terugbetalingvan de leveranciersbon en de servickost voor een totaalbedrag van 8,00 euro.Wat betreft de Edenred bon, na raadpleging van de meerdere bijlages, stellenwij vast dat de voucher ter waarde van 10,00 euro wel degelijk over eenbarcode beschikt. Wij zullen niet overgaan tot een terugbetaling, aangeziendeze nog kan verzilverd worden tot 22/06/2021. Indien jullie meer informatie wensen, neem gerust opnieuw contact op! [4]Klik hier en geef je feedback om onze diensten te verbeteren.Met vriendelijke groet,RoxanneKlantendienst CollectandGo02/363 50 05[5]www.collectandgo.be. [1] s:colruyt.collectandgo.be/cogo/nl/home [2] s:forms.office.com/Pages/ResponsePage.aspx?id=g9XFwK8duEGy-TWQy4o4Vs0yRFNH5jRNo85PdY7skqZUMjM0TTJUQktNUFowVjA2N1JINTVSNjlDNi4u[3] www.collectandgo.be[4] s:forms.office.com/Pages/ResponsePage.aspx?id=g9XFwK8duEGy-TWQy4o4Vs0yRFNH5jRNo85PdY7skqZUMjM0TTJUQktNUFowVjA2N1JINTVSNjlDNi4u[5] www.collectandgo.be/
C. V.
Naar: Colruyt
Beste, nogmaals....wil je dat dan AUB tegen uw winkelbedienden zeggen??? deze nemen ze niet aan. Bedankt.
Colruyt
Naar: C. V.
.[1]Beste Chantal,Je neemt opnieuw contact met ons op in verband met de Edenred voucher terwaarde van 10 euro. De geschenkkaart is enkel geldig bij Dreamland, Dreambaby, Klassewijnen enPrimeurwijnen of voor een reservatie van deze enseignes. Je kan degeschenkkaart niet gebruiken voor jouw aankopen in een Colruyt-winkel of eenCollectandGo-afhaalpunt. Deze voorwaarde kan je onderaan op het geschenkkaartterugvinden. Wij wensen jou een fijn eindejaar! Heb je nog andere vragen? Neem gerust opnieuw contact op! [2]Klik hier en geef je feedback om onze diensten te verbeteren.Met vriendelijke groet,RoxanneKlantendienst CollectandGo02/363 50 05[3]www.collectandgo.be. [1] s:colruyt.collectandgo.be/cogo/nl/home [2] s:forms.office.com/Pages/ResponsePage.aspx?id=g9XFwK8duEGy-TWQy4o4Vs0yRFNH5jRNo85PdY7skqZUMjM0TTJUQktNUFowVjA2N1JINTVSNjlDNi4u[3] www.collectandgo.be
C. V.
Naar: Colruyt
Pardon??? Dat is nieuw...ik gebruik dat al jaren voor mijn bestellingen...en toen bij de afhaling van mijn bestelling is die van 50 ook aanvaard, alleen die van 10 niet, omdat er geen code opstond???? Wat gaan we nu nog uitvinden...ik kom zelfs nooit in die winkels die u nu noemt...alles uitvinden om er onderuit te geraken....echt erg...
C. V.
Naar: Colruyt
Die aankoop was van Collishop....en als je die vouchers aanvraagt staat dat onder Collishop...Voor deze bestelling:Bevestiging Collishop-reservatie 19847600 van Chantal Van Dessel
Colruyt
Naar: C. V.
.Beste Chantal,Je meldt ons dat de Edenred voucher ter waarde van 50,00 euro in het verleden wel werd aanvaard in Colruyt-Mortsel.Zoals eerder vermeld zijn de geschenkkaarten van Edenred enkel geldig bij Dreamland, Dreambaby, Klassewijnen en Primeurwijnen of voor een reservatie van deze enseignes.Je kan de geschenkkaartniet gebruikenvoor jouw aankopen in een Colruyt-winkel of een CollectGo-afhaalpunt. Dezevoorwaarde kan je onderaan op het geschenkkaart terugvinden.Hierbij kan je een overzicht terugvinden van de informatie omtrent jouw opmerking:Op 10/09/2020 heb je gebruik gemaakt van de Edenred voucher met nummer C000910298169 voor een Collishop reservatie: artikel Domo soepmaker DO705BL (354519), ter waarde van 64,55 euro, met kasticketnummer 339.1 (zie bijlages).In bijlage kan je het bewijs hiervan terugvinden waarvan vermeld staat de Edenred voucher met bovenstaande nummer gebruikt werd op het betrokken kasticket. Ook kan je het bewijs, die je ons in het verleden bezorgde, terugvinden van het totaalbedrag die je had betaald.De geschenkkaarten waren toen nog geldig op een een Collishop reservatie, tot dat ze hun activiteiten hebben stopgezet.Op 18/09/2020 heb je de Domo soepmaker teruggebracht in jouw Colruyt-winkel te Mortsel, omdat de kwaliteit van dit artikel niet voldeed aan jouw wensen. Hiervoor heb je het volledig bedrag van 64,55 euro teruggekregen, met kasticketnummer 880.1 (zie bijlages).Wij blijven bij ons standpunt wat betreft het antwoord dat we jou gaven in verband met het aanvaarden van de Edenred voucher ter waarde van 10,00 euro.Hierbij sluiten wij het dossier definitief af.Met vriendelijke groet,RoxanneKlantendienst CollectGo02/363 50 05www.collectandgo.be
C. V.
Naar: Colruyt
U zegt eerst het gaat niet, maar toch geeft u het bewijs dat mijn 2de. voucher die ik dan had (met code) van 50 euro wel is aangenomen voor een aankoop wat niet in Dreamland etc...was...Ik had speciaal vouchers gekocht voor 60 euro voor die aankoop..en ja de medewerkers deden moeilijk omdat die code er niet opstond..en nu zit ik ermee..Ik vind het een rare (en laffe) uitleg...Het gaat niet in Colruyt en toch neemt u er wel 1 aan, die van 50 euro...wat is verdorie het verschil met die van 10 euro ZONDER CODE, het is dan de medewerker zijn schuld dat zij de streepjescode niet heeft geprobeerd..maar ik zit er al wel maanden achter..echt niet oké...Maar ja ik ga het laten escaleren want dit gaat er over, het is niet mijn schuld dat de werknemer zijn job niet heeft gedaan en ook niet dat de Colruytshop er nu niet meer is..dat is gewoon de reden dat jullie zo moeilijk doen...spijtig in deze tijd denk ik dat er toch een beetje meer menselijkheid of begrip van de mensen zou moeten komen, maar bij jullie kan dat precies niet. Neen jullie blijven me voort pesten.
C. V.
Naar: Colruyt
Ik zie nu juist ook dat er onder de Affinity Vouchers wijzigingen zijn gebeurd, nu is het Dreamland alleen, maar die periode was het ook Colruyt en Collishop.....want nu zou ik dus geen Vouchers kopen, ik kom niet in die Dramland winkels...op 65 jaar kan je daar niet veel gaan doen..Dus het is echt alleen om lastig te doen. Als jullie bij Affinity/Ekivita jullie regels wijzigen, moet je de klanten die voordien zo'n voucher hadden niet pesten.
C. V.
Naar: Colruyt
Weet u wat...ik ga dat hier gewoon sluiten, jullie blijven toch gewoon lastig en koppig doen. En hoe ik me voel, nog steeds niet 100 %, kan ik dit echt missen als kiespijn. Mij en mijn dochters zijn jullie kwijt als klant. Ik weet daar trekken jullie je toch niets van aan, maar met zo'n mensen wil ik niet verder discussiëren, steeds veranderen van antwoord. Scheur ik het nog liever kapot.
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten