Terug

Problemen met terugbetaling

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

C. D.

Naar: Farmaline

16/05/2024

Beste, ik bestelde 19/04bij Farmaline ter waarde van 113,79 Bij bestelling werd er ook onmiddellijk betaald. Ik kreeg 22/04 van Bpost app de melding dat het pakket geweigerd was en teruggestuurdHet pakket is een maand later nog steeds onderweg. Ik nam reeds verschillende malen per mail en telefonisch contact op met Farmaline maar geen reactie. Ik heb ondertussen ook online de terugbetaling aangevraagd met als reden ‘pakket niet ontvangen’ en zou verloren zijnIk heb al heel wat besteld bij Farmaline maar ben nu echt danig ontgoocheld in de service. Ik kreeg geen goederen en ben ook nog eens 113 € kwijt. Daarnaast heb ik al heel wat tijd gestoken in het contacteren van Farmaline en wordt ik van het kastje naar de muur verwezen. Ze gaan terugbetalen zeggen ze telkens weer ,al weken zeggen ze dat bij elk telefoontje…

Berichten (1)

C. D.

Naar: Farmaline

17/05/2024

Wij hebben het pakket nooit gezien ,Bpost heeft /geweigerd door bestemmeling /op hun app gezetWij hebben het pakket nooit gezien en postbode ook nie( gevraagd)Na een maand zou ik nu toch wel betaling terug willen!


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform