Terug

Problemen met terugbetaling

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. V.

Naar: ZALANDO

16/04/2024

Beste,ik bestelde op 1 maart sneakers bij zalando. Dit is een partner artikel. Ik kon het pakket niet traceren dus nam zelf contact op met zalando hiervoor. Zalando kon de track & trace wel opvolgen.Na een drietal weken na besteldatum bleken de sneakers zich te bevinden bij het postkantoor. Ik had nog 2 dagen om deze af te halen maar dit lukte niet, gezien ik er niet geraak met mijn job binnen de openingstijden. Het pakket ging automatisch retour.Zalando kan dit perfect opvolgen maar schuift de verantwoordelijkheid bij de partner.De partner wenst niet tussen te komen en mijn factuur blijft openstaand. Zalando doet mij melding dat ik het pakketje zal moeten betalen en dat zij mij niet meer kunnen verder helpen. Ze brengen mij ook niet rechtstreeks in contact met de partner.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform