BesteOp 14 februari deed ik een grote bestelling van 68 artikelen op Temu. Dit werd verzonden in 7 pakketten. 3 van de 7 pakketten zijn echter nooit bij mij aangekomen.Dit zijn de Trackingnummers van de niet ontvangen artikelen. Trackingnummer colis privé R78101356057B8540Trackingnummer colis privé R67000172021B8540Trackingnummer colis privé R67000172020B8540Het totaalbedrag van deze 3 pakketjes is 208euro.Ik had contact opgenomen met Temu om dit te laten weten en toen hadden ze mij gevraagd om mijn omgeving goed te bekijken en rond te vragen bij de buren. Ik heb dit gedaan en nog enkele dagen gewacht maar had nog steeds niets ontvangen. Ik nam opnieuw contact op met Temu en na heel veel weg en weer gemail kwamen ze verschillende keren tot de conclusie dat ze geen terugbetaling konden doen als ik niet kon bewijzen dat ik mijn pakjes niet ontvangen had. Toen ik vroeg hoe ik dat kon bewijzen kreeg ik de vraag om eventuele berichten met de bezorger door te sturen en aangezien de bezorger mij nooit had gestuurd en ik dus niets kon tonen had ik geen recht op een terugbetaling.Kunnen jullie mij hier mee helpen?