Terug

Problemen met terugbetaling

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. V.

Naar: Elektro Lommelen

29/03/2024

Beste ik bestelde op 30 november 2023 bij u een kookplaat bosch.Na enkele maanden, vragen via mail bleek deze niet meer voorhandig, en vroegen wij ons geld terug, hiervoor zijn een 5 tal mails naar u gezonden, maar zonder resultaat.U hebt dan een alternatief voorgesteld, waar we dan maar zijn op ingegaan, zijnde een andere kookplaat, maar deze kosten 133 euro, en wij hadden voor de andere aanvankelijke kookplaat 166 euro betaald, sinds begin maart zijn we nu aan het wachten, zelfs na vele mails aan u adres om het achterstallige geld terug te krijgen, doch uw boekhouding vind het blijkbaar niet nodig hier gevolg aan te geven.In totaal zijn we reeds 6 mand verder, hebben niet de kookplaat gekregen die we aanvankelijk besteld hebben, en hebt u tot hier toe nagelaten het resterende geld zijnde 33 euro aan pns over te maken


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform