Beste,Ik bestelde op 04/06/2023 online een frigo bij Elektro Lommelen en betaalde deze via Mastercard. Op 04/06/2023 kreeg ik een email dat de betaling ontvangen was. Bij de bevestigingsmail van de bestelling stelde ik echter vast dat dit model niet op voorraad was en nog enige tijd op zich ging laten wachten. Mijn vorige frigo was echter in panne gevallen, dus ik had snel een nieuwe frigo nodig. Op 4/6 deed ik een melding dat ik de bestelling wou annuleren (ticket 677924092). Op maandag 5/6 antwoordde de firma. Ze stelde eerst nog een ander model voor dat op voorraad was, maar dat voldeed niet aan mijn wensen. Vervolgens kreeg ik 5/6 de nodige instructies om de annulering te regelen nl. via het invullen van een herroepingsformulier. Ik heb dit formulier ingevuld en hun via email terugbezorgd. Gezien de terugbetaling 14 dagen kon duren, wacht ik geduldig af. Op 11/7 neem ik via mail opnieuw contact op (er is nergens een telefoonnummer terug te vinden , enkel een GSM nummer waarnaar enkel Whats app berichten kunnen gestuurd worden). Ze antwoorden dat de terugbetaling reeds zou moeten gebeurd zijn, maar dat dit misschien nog enkele dagen kan duren alvorens het op mijn rekening staat. Op 30/9 stuur ik opnieuw een rappel. Deze keer wordt er geantwoord dat ze het dossier hebben doorgegeven aan de verantwoordelijke ter verificatie. Er volgt nog altijd geen reactie. Ik kan hen niet telefonisch bereiken, dus ben enkel aangewezen op tickets lanceren via hun website of whats app berichten sturen. Op 13/11/2023 stuur ik een whats app bericht, maar ook hierop volgt geen antwoord. Op 23/1/2024 stuur ik nog een keer een mail en krijg ik automatisch een ticketnummer terug 737583445, maar geen antwoord. In dat ticket meld ik dat ik naar een consumentorganisatie ga, maar er volgt nog altijd geen respons. Dus ik wacht reeds sinds 4/6/2023 op de terugbetaling van een frigo ter waarde van 422 euro, die nooit geleverd is en waarvoor ik alle administratie in orde gebracht heb. Alvast bedankt voor jullie hulp