Terug

Problemen met terugbetaling

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

Y. D.

Naar: VINTED

19/03/2024

Op 29/2 kocht ik AirPods via de Vinted website.Nadien merkte ik dat deze opnieuw werden aangeboden en het product namaak was.Ik nam contact op met de klantendienst waarop men mij het volgende aanraadt:“Haal je pakket niet op en dan wordt u automatisch terugbetaald eenmaal het product terug bij de verkoper is. “ Dit heb ik dit door 2 verschillende personen op de Vinted helpdesk doorgekregen.Zondagavond krijg ik de melding: “transactie voltooid”. Echter heb ik het pakket niet opgehaald!Ik kreeg ook geen mogelijkheid te melden dat er iets niet ok was!Na contact op te nemen via de app geeft men aan niets te kunnen doen.En dit terwijl ik 100% volg wat Vinted me heeft aangeraden??Ik kan uiteraard van alles print screens sturen. Mvg

Berichten (27)

VINTED

Naar: Y. D.

19/03/2024

Bonjour,Ceci est un message automatique.Nous accusons bonne réception de votre message et nous vous répondrons dans les prochaines 48h. Nous vous prions de ne pas répondre à ce message et de ne pas faire de nouvelles demandes sur le meme sujet, car cela obstruerait le système et nous prendrait plus de temps à vous répondre.Merci pour votre compréhension.Cordialement,L'équipe Vinted

VINTED

Naar: Y. D.

20/03/2024

Geachte lezer,Met dit bericht bevestigen wij de ontvangst van uw e-mail. We zullen zo snel mogelijk antwoorden.Met vriendelijke groet,Borys Team Vinted

Y. D.

Naar: VINTED

26/03/2024

BesteIk heb op heden nog geen antwoord gekregen op mijn bericht. Heeft u dit reeds kunnen nakijken. Indien u nog vragen heeft hoor ik het graag.

VINTED

Naar: Y. D.

26/03/2024

Bonjour,Ceci est un message automatique.Nous accusons bonne réception de votre message et nous vous répondrons dans les prochaines 48h. Nous vous prions de ne pas répondre à ce message et de ne pas faire de nouvelles demandes sur le meme sujet, car cela obstruerait le système et nous prendrait plus de temps à vous répondre.Merci pour votre compréhension.Cordialement,L'équipe Vinted

VINTED

Naar: Y. D.

26/03/2024

Geachte lezer,Met dit bericht bevestigen wij de ontvangst van uw e-mail. We zullen zo snel mogelijk antwoorden.Met vriendelijke groet,Gaby Vinted

Y. D.

Naar: VINTED

04/04/2024

Tweede reminder!Gelieve dit met de nodige zorg te bekijken a.u.b.!

VINTED

Naar: Y. D.

04/04/2024

Bonjour,Ceci est un message automatique.Nous accusons bonne réception de votre message et nous vous répondrons dans les prochaines 48h. Nous vous prions de ne pas répondre à ce message et de ne pas faire de nouvelles demandes sur le meme sujet, car cela obstruerait le système et nous prendrait plus de temps à vous répondre.Merci pour votre compréhension.Cordialement,L'équipe Vinted

VINTED

Naar: Y. D.

05/04/2024

Bonjour,Merci de nous avoir contactés.Il semblerait que vous nous ayez déjà informé de ce problème. Nous sommes en train de traiter votre demande, et nous répondrons à votre message initial le plus rapidement possible.Pour le moment, sachez que vous n'avez pas besoin de nous signaler le meme problème une nouvelle fois. Attendez simplement notre réponse cela nous permettra de résoudre le problème beaucoup plus rapidement. Nous vous remercions pour votre patience !Bien à vous,L'équipe Vinted

Y. D.

Naar: VINTED

25/04/2024

hallo, ondertussen zijn we enkele weken verder en is hier geen feedback op!Ik wil geen nieuw dossier starten maar een update over het huidig probleem.Ondertussen kunt u zien dat de verkoper nog steeds valse Airpods aanbiedt en u deze gebruiker nadien geblokkeerd heeft. Zie foto's in bijlageGelieve dit zsm te bekijken aub. Zoals aangegeven werd de volledige procedure gevolgd zoals u aangeraden heeft. Graag volledige historiek hierboven bekijken!Indien geen verdere reactie neem ik contact op via de advocaten van Testaankoop. Bedankt

VINTED

Naar: Y. D.

25/04/2024

Bonjour,Ceci est un message automatique.Nous accusons bonne réception de votre message et nous vous répondrons dans les prochaines 48h. Nous vous prions de ne pas répondre à ce message et de ne pas faire de nouvelles demandes sur le meme sujet, car cela obstruerait le système et nous prendrait plus de temps à vous répondre.Merci pour votre compréhension.Cordialement,L'équipe Vinted

VINTED

Naar: Y. D.

25/04/2024

Dear Reader,With this message we acknowledge receipt of your e-mail. We will reply as soon as possible.Kind regards,Gaby Vinted

Y. D.

Naar: VINTED

21/05/2024

Friendly reminder?? This topic takes already a long time.. KR

VINTED

Naar: Y. D.

21/05/2024

Bonjour,Ceci est un message automatique.Nous accusons bonne réception de votre message et nous vous répondrons dans les prochaines 48h. Nous vous prions de ne pas répondre à ce message et de ne pas faire de nouvelles demandes sur le meme sujet, car cela obstruerait le système et nous prendrait plus de temps à vous répondre.Merci pour votre compréhension.Cordialement,L'équipe Vinted

VINTED

Naar: Y. D.

21/05/2024

Bonjour,Vous nous avez récemment contactés au sujet d'une annonce potentiellement illégale (y compris des annonces qui enfreignent prétendument les droits de propriété intellectuelle).Veuillez noter que cette adresse e-mail n'est pas destinée à recevoir des rapports d'annonces illégales et que nous n'allons modérer aucun contenu par e-mail. Nous disposons d'un nouveau formulaire de signalement dédié à toutes les éventuelles annonces illégales.Il est accessible sur vinted.fr/help/notice_and_action_formPour les annonces que vous souhaitez signaler maintenant et pour toute future annonce illégale potentielle que vous souhaiteriez signaler à Vinted, veuillez utiliser le formulaire mentionné ci-dessus.Cordialement,Yassine Vinted

Y. D.

Naar: VINTED

21/05/2024

Thanks for the quick reply!I’m contacting you since I’ve followed your advice (not pick up the parcel) and suddenly transaction was completed and I lost my money while following your instructions!! I contacted you indeed on beforehand the content was probably fake. You adviced not to pick up the parcel since it will be sent back and I’ll receive my money back. Which didn’t happen!! Please find a solution for this matter! Afterwards another customer bought the same thing and it’s also flagged fake. (I’ve seen this in his comments on the profile). Since I followed 100% your instructions you should now be able to find a solution! KR

VINTED

Naar: Y. D.

21/05/2024

Bonjour,Ceci est un message automatique.Nous accusons bonne réception de votre message et nous vous répondrons dans les prochaines 48h. Nous vous prions de ne pas répondre à ce message et de ne pas faire de nouvelles demandes sur le meme sujet, car cela obstruerait le système et nous prendrait plus de temps à vous répondre.Merci pour votre compréhension.Cordialement,L'équipe Vinted

VINTED

Naar: Y. D.

22/05/2024

Hello there,Thank you for your message. Could you please reply to this message thread with your username on Vinted or the email address attached to your account? Also, please mention the username of the other Vintie involved and the item descriptionWaiting for your answer within 24 hours. Otherwise, I will consider your issue as resolved.Have a great day,Mark Team Vinted

Y. D.

Naar: VINTED

22/05/2024

dear,hereby you can find the requested info:profile name: yvesdevosemailadress: yves.de.vos1@gmail.comprofile name of vendor: alexandre9812 (you blocked him to access the platform I think)his last review: fake airpods!please read the whole story which I've described above and check the advice I got from customer service, which I followed!please also check my rating which is always good!Off course I can send print screens of all, but I guess you're probably also able to read all the chats between me / customer service & between me /vendor (alexandre9812)kind regardskind regards

VINTED

Naar: Y. D.

22/05/2024

Bonjour,Ceci est un message automatique.Nous accusons bonne réception de votre message et nous vous répondrons dans les prochaines 48h. Nous vous prions de ne pas répondre à ce message et de ne pas faire de nouvelles demandes sur le meme sujet, car cela obstruerait le système et nous prendrait plus de temps à vous répondre.Merci pour votre compréhension.Cordialement,L'équipe Vinted

VINTED

Naar: Y. D.

22/05/2024

Dear Reader,With this message we acknowledge receipt of your e-mail. We will reply as soon as possible.Kind regards,Markiian Team Vinted

VINTED

Naar: Y. D.

24/05/2024

Hey!Bedankt voor je berichtje.Het lijkt erop dat we dit probleem al hebben ontvangen. We zijn ermee bezig en komen zo snel mogelijk bij je terug met een antwoord.Het is niet nodig om dit probleem opnieuw te melden - wacht zo geduldig mogelijk op ons antwoord, zodat wij ondertussen het probleem zo snel mogelijk kunnen oplossen.Bedankt voor je geduld!Het Vinted-team

Y. D.

Naar: VINTED

24/05/2024

Beste, bedankt voor uw tussentijds antwoord. Ik wacht ondertussen 2,5 maand op het onderzoek hiervan. Eergisteren stuurt u een bericht met de feedback dat ik binnen de 24u dien te antwoorden of het dossier wordt afgesloten. Graag een richtdatum wanneer dit behandeld wordt! Bedankt!

VINTED

Naar: Y. D.

24/05/2024

Bonjour,Ceci est un message automatique.Nous accusons bonne réception de votre message et nous vous répondrons dans les prochaines 48h. Nous vous prions de ne pas répondre à ce message et de ne pas faire de nouvelles demandes sur le meme sujet, car cela obstruerait le système et nous prendrait plus de temps à vous répondre.Merci pour votre compréhension.Cordialement,L'équipe Vinted

VINTED

Naar: Y. D.

24/05/2024

Dear reader,With this message we confirm receipt of your email. We will reply as soon as possible.Yours sincerely,Kevin Vinted

Y. D.

Naar: VINTED

13/06/2024

Reminder… Mvg

Y. D.

Naar: VINTED

21/06/2024

Next reminder! Please take some time to have a look into it and solve this finally!! KR

Y. D.

Naar: VINTED

26/06/2024

Hallo Kunnen jullie hier a.u.b. naar kijken ? Hi Can you please have a look at it?

Bemiddeling door Testaankoop 11 juli 2024

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform