Beste, Ik deed op 25 maart 2024 een vakantie cadeau aan mijn dochter. Dit is een reis naar Orlando Florida vanuit Brussel en terug. Dit via de kiwi website. Nadat de reis geboekt was kregen we via de app de melding dat de reis geannuleerd is door kiwi en de vraag om een rekeningnummer om het bedrag terug te storten. Er werd echter 200,98€ teruggestort en niet het betaalde bedrag van 2438,78€. Ik heb hierop gemaild om verheldering hiervan en daarop geen reactie terug gekregen. Pas toen ik naar het telefoonnummer in Engeland belde kreeg ik te horen dat het teruggestorte bedrag van een valies is die geannuleerd is en niet de reis. Er staat nochtans heel duidelijk op de site dat de reis geannuleerd is. (we hebben hier screenshots van genomen) Nergens wordt vermeld dat het om een valies gaat. Dus nogmaals de klantendienst gecontacteerd. Die beweerde dus weer dat de reis niet geannuleerd is. De eerste boeking was geannuleerd maar onze tweede boeking niet. Maar ik heb nooit een tweede boeking gedaan bij kiwi.com! Aan de telefoon had ik wel vermeld dat ik een nieuwe reis geboekt had maar niet dat dit bij een andere maatschappij was. kiwi.com heeft onze reis geannuleerd na enkele uren en weigert nu onze centen terug te betalen. Op de site verschijnt inderdaad iets anders dan we eerst geboekt hadden. Onze verzekeringen staan er niet meer bij. Geannuleerd staat er wel nog steeds bij. Ik wil mijn centen terug. met vriendelijke groet