GeachteOp 27 oktober kocht ik een mobiele telefoon van het merk Samsung bij Mediamarkt (City 2, Nieuwstraat, 1000 Brussel), gezien de vorige die ochtend stuk was gegaan. Op het ogenblik van de betaling meldde het betaalapparaat aan de kassa 'Transactie mislukt. Ik kreeg de telefoon dus niet mee. Thuisgekomen stelde ik echter vast dat het bedrag wel degelijk van mijn rekening was afgeschreven. Ik ging opnieuw naar Mediamarkt en meldde het. Mij werd verteld dat dit een probleem bij de bank was en dat ik het met hen moest opnemen per telefoon. Dat kon ik bezwaarlijk zonder een nieuwe telefoon te kopen. Dat deed ik op maandag 30 oktober.Ik nam contact met mijn bank die me bevestigde dat de opdracht werd gegeven aan Mediamarkt om het geld terug te betalen. Dat gebeurde tot op heden nog steeds niet. Ik stuurde een bericht naar Mediamarkt, waar ik antwoord op kreeg dat men het ging opnemen, maar tot op heden kreeg ik nog geen geld teruggestort. Op een herinnering aan Mediamarkt kreeg ik geen antwoord.