Terug

Problemen met terugbetaling

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. V.

Naar: Elektro Lommelen

11/03/2024

Op 30 juli 2023 bestelde, én betaalde, ik online bij N.V.Lommelen een inbouwdiepvries AEG ABE888E1LF t.w.v. 588,00 € (bestelbonnr. 293613).Gedurende 4 maanden, waar ik van hen geen enkel bericht van levering mocht ontvangen, heb ik zelf verschillende keren om feedback moeten vragen in verband met de levering, waarbij zij steeds een leveringsweek (bijv. week 46) vooropstelden weliswaar steeds onder voorbehoud. Op 5 december 2023 bezorgde ik hen een formulier van herroeping.Zij zouden mijn geld terugstorten. Vandaag 1 maart 2024 is er nog steeds niets teruggestort, ondanks mijn 3 verzoeken om terugbetaling. De eerste keer insinueerden zij dat het geld reeds was teruggestort. Niet dus. De 2 volgende keren zouden zij mijn klacht doorsturen naar hun boekhouding.Verder niets meer gehoord.Mvg,André Van Serveyt


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform