Terug

Problemen met terugbetaling

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. D.

Naar: Maisons du monde

08/03/2024

Beste,- Op 27/01/2024 plaatste ik een bestelling in jullie webshop van een lamp met de aankoopprijs van 199€- Op 07/02/2024 kom ik de lamp ophalen in de winkel. - Echter vanwege beschadiging, bracht ik de lamp op 09/02/2024 terug naar de winkel, waarbij ook de manager de beschadiging heeft vastgesteld en aangeeft dat ik recht heb op terugbetaling. Ik heb schriftelijk bewijs meegekregen dat het bedrag van 199€ binnen enkele dagen zou terugbetaald worden. - Een maand en verschillende telefoons later naar zowel winkel, als klantendienst (waarbij situatie meermaals werd toegelicht, bankgegevens nogmaals werden doorgegeven,...), werd de som nog steeds niet terugbetaald.- Telefoon 1 - 23/02/2024 waarbij wordt aangegeven door klantendienst dat het 10 werkdagen kan duren voor het bedrag op de rekening staat en dat het bedrag ten laatste op maandag 26/02 op de rekening zal staan.- Telefoon 2 - 01/03/2024 contact met winkel te Schoten waarbij wordt aangegeven dat de terugbetaling werd aangevraagd, dat zij niet meer kunnen zien in het systeem met verwijzing naar klantendienst.- Telefoon 3 - 01/03/2024 contact met klantendienst waarbij wordt aangegeven dat de terugbetaling nog niet werd aangevraagd en dat dit telefonisch dient te worden aangevraagd aangezien het niet om een cash betaling gaat. Mededeling dat terugbetaling nu wel wordt aangevraagd en dat bedrag zal binnen 3-5 werkdagen op de rekening staan.- Telefoon 4 - 08/03/2024 contact met klantendienst wegens nog steeds geen terugbetaling bedrag. In wacht, intern bellen, boekhouder zou aangeven dat vier dagen geleden de vraag werd neergelegd (geen idee waar?) om juiste bankgegevens door te geven (ondanks dat het aankoopbedrag online via bancontact betaald werd). Gegevens doorgegeven.- Resultaat: na een maand nog geen terugbetaling ontvangen.Ik heb u alle informatie meermaals bezorgd. Gelieve het bedrag onmiddellijk terug te betalen of me op de hoogte te houden van het verder verloop van mijn klacht.Bedankt


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform