Beste,ik plaatste in november vorig jaar een grote bestelling, die op 3 januari geleverd werd. Op 5 januari meldde ik één kleiner item uit die bestelling aan voor retour. Pas na meerdere berichten én telefoons naar de klantendienst werd dit item (een klein pakket dat perfect naar een postkantoor gebracht had kunnen worden) uiteindelijk op 10 februari bij ons thuis voor retour opgehaald door de koerierdienst waar ze mee samenwerken. De terugbetaling zou volgens de klantendienst van Maisons du Monde binnen de 5 werkdagen volgend op deze ophaling uitgevoerd worden. Wij ontvingen bij ophaling een formulier van de koerierdienst met een bevestiging dat het pakket opgehaald is, met datum en handtekening. Toch ontvingen wij tot op heden geen terugbetaling (2 maanden na aanmelding van de retour), zogezegd omdat de koerierdienst niet aan Maisons du Monde kan bevestigen dat het pakket effectief opgehaald werd. Het formulier dat wij zelf kregen van de koeriers interesseert hen niet en willen ze niet zien. Indien er een probleem bestaat tussen Maisons du Monde en hun koerierdienst, kunnen wij als klant daar toch niet op afgerekend worden.