Terug

problemen met terugbetaling

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

E. H.

Naar: TUI Belgium - TUIfly

26/02/2024

Beste, op 28/11/'23 probeerden we via TUI plaatsen te reserveren op de vlucht naar Dakar. na het doorlopen van de procedure ging het geld (€54) van onze rekening maar de plaatsen werden ons niet toegewezen. Direct daarna hadden we contact opgenomen met ons reisbureau die ons bevestigden dat er een fout was gebeurd en dat dit geld zo snel mogelijk zou worden teruggestort. Na 3 maanden en 15 emails naar en van is dit bij Tui nog altijd in behandeling, ook het reisbureau krijgt dit niet in orde. Graag zou ik dit geld toch terugzien.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform