Terug

Problemen met terugbetaling

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

I. B.

Naar: Elektro Lommelen

16/02/2024

Beste, Ik bestelde op 25/11/2023 een diepvriezer bij Elektro Lommelen.Op 30/11/23 informeer ik dat we de bestelling willen annuleren omdat de levertermijn niet duidelijk is en we een dringende oplossing nodig hadden.Op 4/12/23 stuur ik een herinnering per mail omdat we in de tussentijd geen reactie hebben ontvangen. Op 06/12/23 stuur ik een herinnering per mail en het formulier 'herroeping bestelling' mee in bijlage.Tot op heden heb ik enkel een reactie ontvangen op 08/01/24 dat de rekening en betalingsgegevens moeten nagekeken worden en dat dit een maand kan duren. Maar tot zover geen terugbetaling en verder hebben we geen reactie meer ontvangen.Het bedrijf is niet contacteerbaar via telefoon/whatsapp/chat. Enkel via mail en dit hoofdzakelijk via een automatische reply.Ik merk geen bereidwilligheid bij het bedrijf om de terugbetaling in orde te brengen.Graag een oplossing, zijnde de terugbetaling van de aankoopprijs.

Berichten (1)

Elektro Lommelen

Naar: I. B.

16/02/2024

Beste klachtenbox@test-aankoop.be,Alvast bedankt voor het mailtje!Uw ticketnummer is 744798495.Wil je nog meer info toevoegen aan dit mailtje? Klik dan op reply en voeg je extra vraag of antwoord toe.Wij reageren van maandag tot zaterdag binnen de 48u.Bij een reply kom je wel achteraan te staan en duurt het opnieuw 48u. Gelieve dit dan ook steeds te beperken binnen het mail verkeer.Gelieve er rekening mee te houden dat het met Belgische feesagen en zondagen langer kan duren._____________Cher klachtenbox@test-aankoop.be,Merci d'avance pour l'e-mail ! Votre numéro de billet est 744798495.Souhaitez-vous ajouter plus d'informations à cet e-mail ? Cliquez ensuite sur répondre et ajoutez votre question ou réponse supplémentaire. Nous répondons du lundi au samedi sous 48h. Avec reply, vous serez à l'arrière et cela prendra encore 48 heures. Veuillez toujours limiter cela dans le cadre du trafic de messagerie. Veuillez noter que cela peut prendre plus de temps les jours fériés belges et les dimanches._____________Dear klachtenbox@test-aankoop.be,Thanks in advance for the email! Your ticket number is 744798495.Would you like to add more information to this email' Then click on reply and add your extra question or answer.We respond from Monday to Saturday within 48 hours. With a reply you will be at the back and it will take another 48 hours. Please always limit this within the mail traffic. Please note that it may take longer on Belgian public holidays and Sundays.Kind Regards,Met vriendelijke groeten,Bien à vous,ElektrolommelenEmail: info@elektrolommelen.beWebsite: www.elektrolommelen.beWhatsapp: +32 498 97 40 42 (enkel berichten)Facebook: ElektrolommelenMagazijn(Afhaal op afspraak):Turnhoutsebaan 1662390 OostmalleBelgie(Op ons afhaalpunt worden geen bestellingen behandeld)


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform