Terug

problemen met terugbetaling

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

P. C.

Naar: Mega

16/02/2024

Beste,-Op 23/01/2024 heb ik u op uw telefonische vraag een kopie toegezonden van de mail van Fluvius. Daarin bevestigen ze dat ik voor distributie en transport onder het tarief T2 val en niet onder T3.Dat betekent dus dat het jaarlijkse bedrag vaste term distributie en transport geen 409€/jaar bedraagt, maar slechts 90€/jaar. U zou dit in orde brengen. Tot nu toe heb ik het teveel geïnde bedrag niet teruggekregen.-Op 11/12/23 heeft MEGA 308,58€ en op 01/12/23 345,63€ van mijn rekening gehaald. Waarom is dit gebeurd? -Waarom is nadien mijn maandelijkse domiciliering van 345€ naar 367€ verhoogd?mvg Pierre

Berichten (1)

Mega

Naar: P. C.

19/02/2024

- Typ uw reactie boven deze regel -----------------------------------------------CX Office (NL), 19 feb 2024 08:17 CETBeste,We hebben uw klacht goed ontvangen.Bij nazicht in het systeem kan ik zien dat er reeds een aanpassing is doorgekomen van de netbeheerder.Er is intern bij de achterliggende dienst een aanvraag gedaan om de afrekening te corrigeren.Zij gaan zo snel mogelijk het nodige doen.Intussen blijven we beschikbaar voor al je vragen.Bovendien kan je de meestgestelde vragen in onze FAQ raadplegen.We wensen je nog een prettige dag verder.Met vriendelijke groeten,AnnKlantenadviseur **Team** Mega✉ info@mega.be☎ 016 67 60 60 (Ma-Do: 8u30-17u30 and Vr: 8u30-17u)Contacteer ons ![](s:mega1.zendesk.com/attachments/token/dkHvtK0GKQ9yCeJYvq8eEZieY/?name=zendesk-launch-telco-NL.png)* * *Ken je ons **ambassadeur-systeem**?Je kan je **voorschotfacturen en gegevens beheren** via je online **klantenzone** myMega.Wachtwoord vergeten? Klik hier om een nieuw wachtwoord in te stellen.**We hechten veel belang aan de bescherming van je persoonlijke gegevens.** Meer informatie kan je terugvinden in ons privacybeleid.Volg ons nu op **Facebook****Instagram****Twitter**--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Mega.[W5R52J-0MZ03]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform