Terug

Problemen met terugbetaling

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

D. M.

Naar: Elektro Lommelen

10/02/2024

Op 10/12/2023 kocht ik op de website elektrolommelen.be een Essential Bseries Soundbar HW-B550 van Samsung voor een bedrag van 210,00€. Ikkreeg een bevestiging van deze bestelling. Deaankoop werd onmiddellijk online betaald via bancontact. Na een week had ikniets ontvangen en kreeg ik argwaan. Door het zoeken naar recenties op hetinternet zag ik al gauw dat leveringen maanden of zelf jaren kan duren, en datsoms ook totaal niet geleverd wordt. Mensen die hun geld terugvragen krijgendit niet. Aangezien de wettelijke herroepingstermijn nog niet was verstrekenstuurde ik hen het modelformulier 'herroeping', waarin ik henmeld af te zien van de aankoop en mijn geld terugvraag binnen de 14 dagen.Hierop kwam, behoudens een ontvangstbevestiging, geen reactie. Op latere mails kwam evenmin reactie. Ik heb inmiddels gelezen dat ik niethet enige slachtoffer ben en dat jullie ook al een dossier hebbenopgemaakt jegens deze onderneming. U kan mijn dossier daar dus aantoevoegen


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform