Terug

Problemen met terugbetaling

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

N. E.

Naar: KREFEL

01/02/2024

Beste,Ik april bestelde ik een wolontpluizer bij Krefel in Gent Rooigem. Er werd me gezegd dat het een tijd kon duren, dat vond ik niet erg aangezien ik het toestel pas in de winter zou nodig hebben. Ondertussen ben ik nog enkele keren gaan vragen of ik hun bericht niet gemist had, er werd me verzekerd dat ze een voicemail inspreken als ik niet bereikbaar zou zijn. Ik heb nooit iets van hen gehoord. Uiteindelijk besloot ik 2 weken geleden, 19 januari, dat ik lang genoeg gewacht had en ging ik naar de winkel om mijn bestelling te annuleren. (Dit was me gezegd geweest dat ik dit steeds kon doen). Blijkbaar was mijn bestelling al geannuleerd door hen omdat het te lang duurde. Hiervan was ik nooit verwittigd geweest. Ik wou uiteraard mijn geld terug maar in de winkel zeiden ze niets voor mij te kunnen doen, en gaven me het telefoonnummer van de hoofdzetel. Daar wouden ze me eerst terug naar de winkel sturen. Uiteindelijk beloofden ze me contact op te nemen met de boekhouding en ik zou ten laatste de week nadien teruggebeld worden. Dat gebeurde niet, ik belde zelf opnieuw en na dat gesprek werd ik eergisteren teruggebeld met de boodschap dat ik mijn geld cash kon gaan afhalen in de winkel. Dat deed ik gisteren, en daar kreeg ik de boodschap dat ze het enkel konden teruggeven als ik het originele kasticket gaf. Die dame van de hoofdzetel had me telefonisch gezegd dat dit niet nodig was, en dit heb ik niet meer, aangezien me op het moment van de bestelling verteld was dat ik dit niet hoefde te bewaren aangezien alles in hun systeem staat. De winkelmedewerker probeerde iemand op te bellen (ook iemand van de hoofdzetel, naar ik begreep), en beweerde dat hij haar gemaild had, en me ten laatste vandaag zou terugbellen. Deze namiddag had ik nog niets gehoord en belde ik nogmaals naar de hoofdzetel, en die wist me te vertellen dat er geen mail verstuurd was. Die persoon kon ook zien in mijn gegevens dat ik inderdaad mijn geld mocht afhalen en dat het niet nodig was om dat kasticket mee te brengen, dat de mensen in de winkel dat gewoon moesten afprinten. Zij zei me dat ze het doorgestuurd had naar iemand met een andere functie (heb die exacte naam van de functie niet onthouden), en dat die persoon me vandaag nog zou opbellen, voor 17u. Dat is alweer niet gebeurd, dus bij deze wens ik klacht in te dienen. Het gaat me niet enkel meer om die 15 euro , maar op de manier waarop er met me gesold is, beloftes gemaakt die ze niet opvolgen, en me telkens weer met andere informatie naar een andere persoon sturen. Aangezien mijn bestelling geannuleerd werd, dien ik gewoon mijn geld terug te krijgen, zonder er eindeloos voor te moeten gaan bedelen of smeken.

Berichten (1)

KREFEL

Naar: N. E.

15/02/2024

Dag Natalie,Bedankt voor uw mail.Wij hebben ons even geïnformeerd bij de winkel van Gent.Ze bevestigen ons dat je contact gingen opnemen met jou omtrent jouw terugbetaling.Indien ze nog geen contact hebben opgenomen met jou, mag je naar de winkel gaan.Onze verkopers gaan het nodige doen voor jouw terugbetaling.Met vriendelijke groeten,LauraCustomer Happiness Teammemberkrefel.beKrëfel nv Steenstraat 44 B-1851 Grimbergen--------------- Oorspronkelijk bericht --------------- ref:!00D5I03dQ0g.!500Sf049liB:ref


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform