Terug

Problemen met terugbetaling

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. M.

Naar: ZALANDO

30/01/2024

Beste, 15 11 23 bestelde ik een handtas bij Zalando. 27 11 23 telefonisch gevraagd waar betellingblijft want nog steeds op status wordt klaargemaakt. Klanen dienst opende tickect. 30 11 23 terug naar bestelling gehoord want niks meer gehoord en status nog steeds niet veranderd. 05 12 23 bevestiging per mail ontvangen dat mijn bestelling werd geannuleerd omdat deze niet meer leverbaar was en mijn geld zou worden terug gestort. 02 01 24 voor het eerst naar mijn terugbetaling gevraagd per mail en telefonisch. 03 01 24 relinder gestuur want had geen antwoord gekregen. bevestigng gekregen dat mijn aanvraag naar juiste diens werd doorgestuurd. 09 01 24 nogmaals per mail naar terugbetaling gevraagd. 15 01 24 nogmaals per mail naar terugbetaling gevraagd. 22 01 24 volledige opsomming van alle verstuurde mails met dreiging naar Pers te gaan. we zijn weer een week later en ik heb nog steeds geen terugbetaling ontvangen. Hopelijk lukt het via deze weg wel om mijn terugbetaling te ontvangen. Tot nu toe steeds standaard mails ontvangen en 2 codes voor kortingen op mijn volgende aankoop maar zolang ik geen terugbetaling heb ontvangen zal ik geen nieuwe plaatsen bij hen.

Berichten (1)

A. M.

Naar: ZALANDO

20/02/2024

we zijn ondertussen bijna 3weken verder en ik heb nog steeds geen antwoord gekregen.niet echt geruststellend.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform