Terug

Problemen met terugbetaling

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

E. F.

Naar: Telenet

24/01/2024

Beste, Ik annuleerde 22 november de bestelling van mijn iphone 15 pro max. Deze werd reeds verzonden op 20 november bij Postnl. Het pakketje 'verdween' tijdens het transport waardoor de status van de levering van het pakketje nietmeer werd bijgewerkt. Ik opende reeds in de week van 22 november een onderzoek bij Postnl en Telenet. Het onderzoek van postNL duurde me te lang en annuleerde dus de bestelling (ik plaatste de bestelling reeds begin oktober en had dus helemaal geen zin meer om nog een maand te wachten op updates van postNL). De terugbetaling laat ook heel erg op zich wachten. Het onderzoek werd twee maanden geleden opgestart. Ik kreeg nog steeds geen updates van Telenet/Post NL. Het gaat hier niet om een pietluttig bedrag maar om > €1 300. Ik zou dus heel graag meer info hebben over hoe en wanneer ik het bedrag effectief terug kan verwachten. Toch alvast bedankt voor de moeite. Vriendelijke groeten,Elie

Berichten (2)

Telenet

Naar: E. F.

25/01/2024

Lees deze e-mail op s:comm.telenet.be/optiext/optiextension.dll'ID=Apzl5BkjESK86Y3rQX4IHrGJGcFjlJ3tNi2lc6C%2BB2u%2ByTnmJf8XwhHuFEWpMbRDdOihF3GV1wIejfcvxdLVL1KMqKNAAv

E. F.

Naar: Telenet

25/01/2024

Beste, Ik kan uw antwoord niet lezen. De link stuurt me door naar een 404 error pagina.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform