Terug

Problemen met terugbetaling

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

N. M.

Naar: ZALANDO

19/01/2024

Geachte, Ik bestelde een jurk via de website Zalando.be. Ik heb voor deze jurk betaald, maar toen ik merkte dat deze in prijs ging dalen, heb ik besloten om de jurk te retourneren. Dit heb ik netjes gedaan met de retourbon die ik kon terugvinden in de verpakking. Nu zijn we bijna 20 dagen verder sinds ik de bestelling heb teruggestuurd, en ik heb tot op heden nog geen terugbetaling ontvangen. Zalando beweert het pakje nog niet ontvangen te hebben in hun magazijn. Zalando heeft mij gevraagd een Rechtsverklaring in te vullen en deze naar hen terug te sturen samen met een bewijs dat ik het pakje bij de post heb ingediend. Dit heb ik ook gedaan. Hierna sturen ze mij een e-mail om mij te informeren dat zij het pakje nog steeds niet hebben ontvangen en dat ik helaas geen terugbetaling zal ontvangen. Na een telefonisch gesprek met de postdienst hebben zij kunnen vaststellen dat het pakje verloren zou zijn. Dat het pakje verloren is gegaan, dat kan ik begrijpen, maar dat is toch niet mijn schuld? Ik begrijp niet waarom Zalando de zaak zomaar afsluit en weigert mij terug te betalen. Graag had ik hier enige assistentie bij gekregen zodat Zalando mij toch zou terugbetalen alstublieft. Alvast hartelijk bedankt voor uw ondersteuning. Met vriendelijke groet, N.M.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform