Terug

Problemen met terugbetaling

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. D.

Naar: ZALANDO

09/01/2024

Beste,Ik heb 29/11/2023 een bestelling gedaan bij Zalando. Ze hebben mij een verkeerd artikel opgestuurd wat ik teruggestuurd heb. In tussentijd werd mijn account geblokkeerd, uit veiligheidsredenen zeggen zij. Ik had met een cadeaubon betaald en nu hebben ze dit bedrag op mijn account teruggestort. Maar helaas kan ik niet meer in mijn account . Ze geven aan dit niet te kunnen oplossen dus m.a.w. ik ben mijn €140,00 kwijt. Ik had dit graag opgelost gezien. Alvast bedankt Met vriendelijke groeten Ann Demeulenaere

Berichten (1)

A. D.

Naar: ZALANDO

27/01/2024

Beste, Ik heb 29/11/2023 een bestelling gedaan bij Zalando. Ze hebben mij een verkeerd artikel opgestuurd wat ik teruggestuurd heb. In tussentijd werd mijn account geblokkeerd, uit veiligheidsredenen zeggen zij. Ik had met een cadeaubon betaald en nu hebben ze dit bedrag op mijn account teruggestort. Maar helaas kan ik niet meer in mijn account . Ze geven aan dit niet te kunnen oplossen dus m.a.w. ik ben mijn €140,00 kwijt. Ik had dit graag opgelost gezien. Alvast bedankt Met vriendelijke groeten Ann Demeulenaere


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform