Beste,Op 13/07/23 werden zowel een oven als koelkast bij elektro VanLommel besteld,Na 3 maanden te moeten wachten en veel op en af gemail werd de levering ingepland, maar helaas enkel de koelkast.De oven was nog steeds niet aanwezig, Daarom vroeg ik voor een vervangtoestel, maar een gelijkaardige kon mij niet aangeboden worden.Daarom heb ik een herroeping gedaan op 24/10/23 en de oven geannuleerd.Deze werd door vanlommel aanvaard, en de terugbetaling van 555 euro inclusief btw zou zo snel mogelijke gebeuren, Na een maand had ik nog steeds geen terugbetaling gezien, Waarop ik antwoord kreeg dat deze weldegelijk gedaan werd, maar het een systeemfout kon zijn.Dit ging manueel nagekeken worden.Helaas kreeg ik nadien geen antwoord meer op mijn mails en werd tot op heden nog steeds geen terugbetaling ontvangen.Uiteraard geeft dit frustratie dat zo dient te verlopen.Alvast bedankt voor uw antwoord.Met vriendelijke groeten,